20 września 2013

SHINYBOX - DRUGIE PUDEŁKO - OPINIA

Cześć,


Wczoraj na moim kanale pojawił się film dotyczący sierpniowego Shinyboxa. Jak zapewne czytałyście moje pierwsze wrażenia nie były zbyt pozytywne jeśli chodzi o kosmetyki.Trochę się to zmieniło, ale o tym za chwile. Ogólnie otrzymałyśmy aż 5 pełno wymiarowy kosmetyków, co bardzo się chwali i jest świetnym pomysłem. Natomiast całe pudełko oceniam 3/5. 






A teraz do rzeczy :

1/ INDOLA Serum na zniszczone końcówki włosów - z tego kosmetyku jestem zadowolona. Jest to produkt podobny do tzw. jedwabiu ale ma trochę inną konsysencję, lekko śmietankową, białawą. Bardzo dobrze sobie radzi jako produkt ochronny na końcówki włosów. Przyjemnie pachnie i jest bardzo wydajny. 
Dodatkowo jest to firma która jest niedostępna w drogerii.
39 zł / 50ml
1pkt


2 / BIELENDA Płyn micelarny 3w1 - jeśli chodzi o ten kosmetyk to mam mieszane uczucia. Niby nie jest zły zmywa makijaż, ciężko radzi sobie z eyelinerem i tuszem ale wkońcu domywa nieczystości. Denerwuje mnie to że się strasznie pieni. Wykończę go ale raczej nie powrócę. Dodatkowo czuje niedosyt ponieważ kosmetyk można kupić w każdej  drogerii.
13zł / 200ml
1/2pkt


3 / DERMEDIC, Hydrain 3 Hialuro, Maska nawadniająca - tutaj podobne odczucia jak powyżej kosmetyk niby się sprawdzał , ale mam zastrzeżenia do składu, przeszkadza mi  sylikon, który jest wyczuwalny po nałożeniu. Natomiast wykorzystam maskę ale sama jej nie kupię. Fajnie że przetestowałam ale u mnie się nie sprawdziła.
25zł / 50ml


4 / MARION Koncentrat antycellulitowy chłodzący - Kosmetyk mi się nie spodobał, firma wcale nie jest prestiżowa i można ją dostać w drogeriach. Ale bardziej chodzi mi tu o sam rodzaj kosmetyku. Produkty tego typu nie działają, mogą jedynie napiąć i uelastycznić skórę, natomiast ten produkt wysuszył moją skórę, ciężko się go nakładało, ponieważ konsystencja przypominała barwioną wodę. Skład też pozostawia wiele do życzenia. Jedyny plus to fakt, iż jedna ampułka starczyła na dwie aplikacje. Nie kupie i nie cieszyłam się z tego produktu.
13zł / 5 x 6,5 ml 
0 pkt

5 / BIOAREA DeBa BIO Vital Balsam do rąk - Jeśli czytałyście moje pierwsze wrażenia dotyczące kremu to wiecie że krem ma sylikon a na polskiej etykiecie było napisane że nie ma. Ale wszystko zostało szybko wyjaśnione ;) Po prostu mała pomyłka i tyle. Krem mega mi się podoba mimo średniego nawilżenia, zapachem wynagradza mi wszystko. Jak smarowałam ręce wszyscy mi się pytali co tak ładnie pachnie. 
Jestem zadowolona i chętnie się skuszę na krem. Najlepszy kosmetyki z pudełka.
12zł / 75 ml 
1pkt

6 / BIOPLASIS Organiczny peeling - Nie stosuję peelingów ziarnistych do twarzy także, wykorzystałam próbkę do rąk. Raczej średnio mi się spodobał, miał dziwny zapach, niby dobrze wykonał peeling ale jakoś nie szczególnie mnie interesuje.
45 zł / 60 ml Ja otrzymałam próbkę 3ml.



Otrzymałam też dodatkowy kosmetyk :




7 / Rosacure intensive - emulsja z filtrem 30 SPF -Szkoda że to tylko 5ml i nie wiele mogę powiedzieć o tym kosmetyku, użyłam tylko około 4 razy. Ciekawy produkt ale za mało stosowałam żeby ocenić. Wiem że bielił lekko skórę i należało trochę po aplikacji poczekać. Dość treściwy krem.



Voucher na 100 zł, i wszystko by było dobrze gdyby nie fakt, iż voucher można wykorzystać dopiero gdy zrobimy zakupy za 300 zł w Answear. Także ja nie skorzystałam.


Jaka jest Wasza opinia na temat tego pudełka Shinybox?

Według mnie pudełko jest przyzwoite ale szału nie ma.

Ja mam nadzieje że w następnym będzie coś z kolorówki ;)

Całuje,
Magdalena



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...