12 września 2013

Zmiany na blogu ! Ważne !

Drogie czytelniczki...



Czas na małe zmiany odnośnie bloga, już kilka razy nosiłam się z zamiarem zmiany nazwy bloga, blog miał taką nazwę jak login na kanale YouTube i przyzwyczaiłam się do tej nazwy ale mam wrażenie, że coraz mniej do mnie pasuje.

Zdecydowałam się na krótką nazwę, blog jest moją "perełką" dlatego będzie nazywać się  "La perle". Nazwa miała być polska, ale nie udało się. 






Na początek zmieni się nagłówek a z czasem reszta jak uda mi się ogarnąć wszystko. Także spodziewajcie się drobnych remontów na blogu i zmian.

Całuje,



4 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...