13 października 2013

Chanel Rouge Allure Extrait de Gloss , błyszczyk do ust

Mój ulubiony błyszczyk, o którym chyba jeszcze nie pisałam, ale na pewno mówiłam w filmie. Mowa o Chanel Rouge Allure Extrait de Gloss, który posiadam w formie pełnowymiarowego testera. Różnica jest taka że opakowanie w sklepie jest czarne, a ja mam przeźroczyste szklane opakowanie.



Cena: ok 120 zł
Dostępność: Perfumerie
Pojemność: 8g

Opakowanie jak przystało na Chanel, jest proste, klasyczne i eleganckie. Czarne opakowanie, dodatkowo szklane pięknie się prezentuje. Kształt opakowanie nie typowy, a mianowicie kwadratowy. 


Aplikator jest bardzo porządnie wykonany, kształt lekkiego "V" idealnie pasuje do kształtu ust i bardzo wygodnie się maluje. Aplikuje idealną ilość kosmetyku.


Posiadam kolor Insolence nr 57, chyba odcieni jest 9 ale nie jestem pewna niestety. Mój kolor to piękny kremowy róż bez drobinek. Kolor intensywny, bardzo ładnie wygląda na ustach. 



Konsystencja kosmetyku jest trudna do opisania, błyszczyk jest gęsty ale zarazem płynnie aplikuje się na ustach. 



Błyszczyk daje efekt tafli na ustach. Nie wchodzi w załamania, nie roluje się , nie odcina się. Zjada się równomiernie, kosmetyk jest całkiem trwały ale nie jest kosmetykiem long lasting. Może mam takie wrażenie bo znika równomiernie. Nie wysusza ust ! Ładnie ukryje ewentualne skórki .


Podsumowując, jestem bardzo zadowolona, boli mnie tylko cena tego kosmetyku i nadal szukam odpowiednika.

Całuje,

10 komentarzy:

  1. Jeśli chodzi o błyszczyki to wolę je w bardziej naturalnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie szukałam czegoś w kolorze i znalazłam te z Chanel i drugie z Essence ;)

      Usuń
  2. Świetny kolor, taki jak lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny! bardzo mojowy *.* podoba mi się i kolor i wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor jest przepiękny taki soczysty, szkoda że cena dość wysoka.
    Masz piekne usata :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...