14 października 2013

H&M Balsam owocowy do ust w słoiczku

Z czystej ciekawości zakupiłam balsam do ust w słoiczku z H&M miałam nadzieję że chociaż trochę mi się spodoba. Ale od razu mogę Wam powiedzieć, że szału nie ma i więcej nie kupię tego typu produktu w sklepie odzieżowym.


Pojemność: 8g
Dostępność: H&M
Cena: 6,90 zł


Zacznę od tego, że kosmetyk jest zapakowany w słoiczek, mało higieniczny ale liczyłam się z tym przy zakupię. Chciałam stosować wieczorem przed snem.Słoiczek jest plastikowy, różowy. Dobrze się zakręca.


Konsystencja produktu, przypomina gęstą wazelinę i tak jest ponieważ kosmetyk który znajdziemy w środku to nic innego jak wazelina z różowym barwnikiem. Natomiast nie ma co się łudzić koloru na ustach nie zobaczymy. Na ustach jest tylko efekt błyszczenia.




Jeśli chodzi o zapach to wyczuwalny jest zapach wazeliny i mega sztucznej pomarańczy. Który na szczęście nie utrzymuje się długo na ustach.


Wydajność jest spora - NIESTETY. Chętnie bym wyrzuciła ten kosmetyk do kosza


Właściwości natłuszczające są identyczne jak w przypadku wazeliny, lepiej nadaje się na suche łokcie niż usta. Ja nie lubię mieć wazeliny na ustach wolę inne preparaty.

Podsumowując, kiepski kosmetyk wart może 2 złote, ale tak to jest jak patrzy się na opakowanie a nie na skład.


Całuje,








2 komentarze:

  1. Nie przepadam za balsamami w słoiczku ;) A jeszcze skoro jest kiepski więc nie wart wszystkiego ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli kolejne badziewie, które wysusza zamiast nawilżać:-(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...