20 października 2013

Mobile mix #2

Cześć,

Dziś dopiero druga odsłona mobile mix czyli zdjęcia z życia codziennego. 
Zdjęcia wykonane głównie telefonem.


Tak często wygląda moje śniadanie, uwielbiam dodawać maliny do jogurtu z musli. Do tego zielona herbata.


Babeczka z owocami z pobliskiej piekarni.


Nie wiedziałam co zrobić pudełkami po kosmetykach z Shinybox, albo miały trafić do kosza albo....


Jako że Halloween już nie długo, chciałam zrobić coś innego niż makijaż i wykonałam ranę ciętą na ręce mojego narzeczonego.


Czas na porządki w butach.


Tutaj widać trochę moich włosów, byłam u fryzjera i obciełam sporo.


Naszło mnie na zdobienie paznokci .


Moje ulubione mleczko do ciała z L'occitane.


Skusiłam się na wosk z YC - cynamonowy. Strasznie intensywny i piękny zapach.


Kupiłam micela z BeBeauty, jestem z niego zadowolona.



Całuje,

Magdalena

3 komentarze:

  1. Mi ten cynamonowy wosk nie bardzo podpasował, jest za mocny. A rana cięta wyszła mocno realistycznie, super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zapomniałam o tej serii a lubię ją oglądać :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...