29 października 2013

Przeciwzmarszczkowy krem arnikowy FLOS LEK

Takie małe opóźnienie, ale są sprawy ważne i ważniejsze. Ostatni krem z serii ARNICA to krem przeciwzmarszczkowy. 






Cena: 19,99 zł
Pojemność: 50ml
Dostępność: Apteka, internet

Kilka słów od producenta :

Przywraca odpowiednie nawilżenie i napięcie skóry. Wygładza ją, uelastycznia i ujędrnia. Zapobiega powstawaniu zmarszczek. Wzmacnia naczynka krwionośne, poprawia mikrokrążenie skóry. Łagodzi podrażnienia.

Krem znajduję się w tubce, troszeczkę mnie zawiodło wolę jednak opakowania z pompką. Po pierwsze są bardziej higieniczne, a po drugie, lepiej się wydobywa kosmetyk.


Co do działania, to nie jest najlepiej , krem mnie zapchał, i wyskoczyło mi mnóstwo podskórnych niedoskonałości. W związku z powyższym ciężko mi się wypowiedzieć na temat nawilżenia. Szkoda, bo miałam nadzieję na jakiś tańszy zamiennik kremów z Pharmaceris. 
Nie zgodzę się z opinią, że jest łągodny, mnie ten krem podrażniał i skóra mnie po nim piekła. 


Konsystencja  jest bardzo dobra, nie za gęsta ale też nie leista.  Dobrze się nakłada . Krem przyjemnie pachnie. Natomiast pozostawia film na twarzy i lepi się, słabo się wchłania. Co jest uciążliwe przy aplikacji rannej. Dlatego według mnie nie nadaje się na dzień, jeśli już to na noc.


Krem jest bardzo wydajny i starcza na długi okres czasu.

                                                             Poniżej skład z etykiety :



Krem nie należy do moich ulubionych i ponownie do niego nie wrócę.

Całuje,

Magdalena 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...