15 października 2013

Trzecie budełeczko - ShinyBox - opinia


Czas na podsumowanie wrześniowego Shinyboxa. Bez zbędnego pisania - zapraszam do lektury.




Nabłyszczające serum z firmy Toni&Guy było by trafionym kosmetykiem, gdyby nie fakt, że w poprzednim pudełku otrzymaliśmy pełnowymiarowe serum z firmy Indola o pojemności 50ml. Jeśli chodzi o samo serum jest to ochronny produkt sylikonowy do włosów. Działa jak każde inne serum z sylikonem. Posiada alkohol w składzie. Konsystencja lekko leista, delikatny zapach. Mimo wszystko cieszę się, że mogłam przetestować.
Daje 0,5 pkt / 1 pkt


Szampon to kolejna propozycja w pudełku, z firmy Phenome, swoją drogą nie wiedziałam, że to polska firma. Szampon oceniam wysoko i daje mu 1 pkt / 1 pkt, ponieważ pięknie pachnie, jak guma zielona orbit - miętowo, bardzo świeżo. Ładnie i dokładnie oczyszcza włosy. Jest dość gęsty i wydajny. 


Kolejny preparat to nawilżające mleczko o pojemności 50 ml. O tym produkcie już się kiedyś wypowiadałam , dlatego podaje Wam link KLIK !!!
Daje 1 pkt / 1pkt


W pudełku mieliśmy również dwa kosmetyki kolorowe, bardzo się ucieszyłam. Pierwszy to róż z firmy Paese, o ładnym brzoskwiniowym kolorze, z lekkimi drobinkami, widocznymi tylko w świetle sztucznym, na policzkach dający efekt satynowy. Róż jest trwały, dość suchy ale dobrze się rozprowadza i ma dobrą pigmentację.
Oceniam na 1 pkt / 1 pkt .


Ostatni kosmetyk to kredka Glazel w kolorze czarnym, z dodatkowym aplikatorem, do  rozcierania. Jedyny minus kredki to trwałość, która pozostawia wiele do życzenia. Oceniam na 0,5 pkt / 1 pkt .


Razem 4/5 pkt. 

Dodatki ( które nie podlegają ocenie) :



Po więcej informacji zapraszam do filmu :



Jak oceniacie pudełko ?

Całuje,

Magdalena

11 komentarzy:

  1. hmm szału nie robi :((
    MAm produkty z scottish .. ich składy nei są powalające.. ale za to zapachy mocno intensywne - dla mnie przyjemne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspomniałam o składach w poście, który zalinkowałam, składy bardzo przeciętne ale zapach bardzo przyjemny ;)

      Usuń
  2. mnie nie przekonują te pudełeczka wogule

    OdpowiedzUsuń
  3. przygarnęłabym szampon z tej gromadki :) lubię produkty Phenome :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystkim podoba się szampon, ale fakt fajne kosmetyki mają ;)

      Usuń
  4. plus za szampon z Phenome. Ogólnie całkiem przyjemne pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować tej szampon z phenome:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...