11 listopada 2013

Mobile mix # 3

Porcja zdjęć, głównie z Insta. ale w sumie rozumiem osoby, które nie mają konta i nie dają zdjęć na Insta. Zabiera to dużo czasu, nie mówię tu o wstawieniu zdjęcia ale o oglądaniu / podglądaniu innych. Ja się wkręciłam i codziennie otwieram tą aplikację. O aplikacjach będzie ale pewnie za jakiś czas. Teraz zdjęcia!


O oświetlonych zdjęciach mogę pomarzyć, ale miły wieczór w domu to chwile bezcenne.


Makijaż musi być ;) Uwielbiam kreski, dodają oku wyrazistości, pod warunkiem że są w miaro równo zrobione;)


Ulubione masełko. Jego zapach musicie sobie wyobrazić.


Zakupy w nowej Galerii, fajne szpilki przed wejściem.


Jesienne herbatki !


Zdjęcie ze ślubu.


Nauszniki MK 


Moja straszna dynia i jej ząbki ;)


Zakupy...



Wspomnienie wiosny i pięknego słońca.


Cudeńka z Takko.


Jeśli również robicie takie "mobile/phone mix" zostawcie w komentarzu link, chętnie obejrzę, a nie zawsze wyłapuję te posty ;)

Całuje,

Magdalena

4 komentarze:

  1. kiedyś oglądałam Twoje filmiki na yt, na szczęście znowu Cię znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o nowa galeria w pzn, następnym razem jak będę muszę odwiedzić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, mi się osobiście podoba ale zdania są podzielone ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...