23 listopada 2013

Nivea Fruity Shine Pomadka ochronna - Owocowa pielęgnacja

Jako że mam sporo produktów do ust, postanowiłam wziąć na tapetę kolejną pomadkę, tym razem ochronną. Pora roku jest taka a nie inna i w tym okresie często sięgam po tego typu kosmetyki. 

Cena : 8zł
Pojemność: 4,8g
Dostępność : Rossmann, Natura, Hebe, Superpharm


Wybrałam wersję truskawkową, ponieważ lubię truskawki i przyjemnie mi się kojarzą.


Zapach jest cudowny, słodki i truskawkowy.
Mimo wysokich temperatur w lato nie topiła się zbytnio.


 Co do właściwości, faktycznie nawilża, sprawdzi się na ustach lekko suchych bez większych problemów.
Dodatkowo chroni przed warunkami atmosferycznymi .
Pomadka jest bardzo wydajna i na pewno starczy na bardzo długo.


Pomadka lekko barwi usta daje efekt lekko czerwonych, przygryzionych ust. 


Dodaje ładnego, naturalnego błysku, ma niby jakieś drobinki ale są one nie widoczne i nie wyczuwalne.


Jaka jest Wasza ulubiona wersja pomadki Nivea ? 

Całuje,



26 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie prezentuje się na ustach:) Nie mam ulubionej ochronnej pomadki z Nivea...

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przy mocnym pigmencie ust, tak właśnie wygląda ;)

      Usuń
  3. zraziłam sie do nivea jakoś w kwestii pomadek :) a moze mi się znudziły ? Ostatnio wybieram tisane i flos lek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zobacz pomadkę z firmy Alterra, może Ci się spodoba ;)

      Usuń
  4. Patrząc na nią w sztyfcie nie przypuszczałam, że tak ładnie wygląda na ustach!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kilka lat temu to był szał na te pomadki. Niestety zdradziłam je z Camexem.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Carmex też mam i uwielbiam ten barwiony na różowo ;)

      Usuń
  6. mam taką samą w domu lubię ją bo ładnie nawilża :) co powiesz na wzajemną obserwację ? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie nawilża, i jest mega wydajna już bym chciała ją skończyć ;)

      Usuń
  7. Uwielbiam chyba wszystkie te pomadki z nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  8. pomadki z Nivea są bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś i uwielbiałam za kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłam tą pomadkę córce i bardzo ją lubi :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...