5 grudnia 2013

Błyszczyk Venita X- treme Gloss



Kiedyś na spotkaniu blogerek otrzymałam błyszczyk, który z racji brokatowego wyglądu leżał w szufladzie dość długo, nikomu go też nie dałam bo wydawał mi się tandetny. A że jak by nie było mam bloga o profilu kosmetycznym wypadałoby go przetestować.


Cena: 7,60 zł
Dostępność: Osiedlowe drogerie
Pojemność: 9 ml


Opakowanie typowe, dość cienkie, z aplikatorem do którego, nie można się przyczepić. 
Zapach taki sobie, nawet nie wiem jak go mam opisać, nie przeszkadza ale nie pachnie bardzo przyjemnie.


Główny problem to drobiny i brokat, który należy do tego tandetnego efektu srebrnego brokatu.
Jest tego w błyszczyku mnóstwo. Błysk jest to fakt ale nie taki jaki chciałabym mieć na ustach.


Efekt na zdjęciach jest nieco lepszy niż ten na żywo, ale musicie mi uwierzyć na słowo.
Błyszczyk się klei a mimo to jest bardzo nie trwały. Znika bardzo szybko i nie równomiernie.
Na końcu sam brokat zostaje na ustach. Efekt przez to jest straszny.


Efekt w świetle dziennym.


Efekt z lampą błyskową.


Podsumowując, nie polecam nie jestem zadowolona. Sama nie kupie tego kosmetyku. Szkoda tych 7 złotych i szkoda waszych nerwów.

Całuje,



2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...