10 grudnia 2013

Carmex, Moisture Plus


Byłam strasznie ciekawa jak spisuje się Carmex w sztyfcie Moisture Plus, wiedząc że w szufladzie z kosmetykami do ust mam jeszcze jedno otwarte opakowanie klasycznego Carmexu, pobiegłam do drogierii i oczywiście kupiłam nowy bo nie mogłam się oprzeć. Czas na recenzję i moje przemyślenia dotyczące balsamu.


Cena: 17 zł
Pojemność : 10 g 
Dostępność: Hebe, Rossmann, Natura


Pierwsze co mi się nasuwa na myśl to fakt, iż cena jest dość wysoka a wydajność powiedziałabym że średnia. Kosmetyku nie wykończyłam ale przy stosowaniu widzę iż coraz mniej się go robi a nie mam tego produktu bardzo długo.


Pomadka faktycznie nawilża, poradzi sobie z lekko przesuszonymi ustami. Stosowana regularnie pomaga w pielęgnacji ust. Jest bardzo delikatne, jeśli chodzi o nakładanie, nie pozostawia grubej warstwy na ustach jest raczej subtelna.

Kolor jest raczej pół transparentny, daje delikatny odcień różu ale bardzo mało widoczny. Usta są lekko połyskujące bez jakiejkolwiek drobinki.


 Efekt na ustach :



Pomadka ma swoje plusy i minusy ogólnie sprawdza się dobrze i miło mi się z niej korzysta. 

Jakie są Wasze odczucia odnośnie tej pomadki ?

Całuje,



10 komentarzy:

  1. pomadka pięknie wygląda na Twoich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Można go dorwać taniej i warto kupić :) Mój ulubiony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo delikatny kolorek, ale piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten balsam i bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny efekt usta wyglądają bardzo apetycznie - super :)
    u mnie teraz konkurs, może się skusisz :)
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2013/12/10000-rozdaniekonkurs-nr2.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...