13 grudnia 2013

Grudniowy ShinyBox

Dzisiaj kurier dotarł do mnie z przesyłką, w środku było pudełko ShinyBox - wersja świąteczna. Co było w środku? Zobaczcie.


Pierwsze co mi się nasuwa - to myśl o pięknym świątecznym pudełku, jest typowo świąteczne, bardzo ładna grafika i przemyślany wygląd. Co do zawartości to mamy 5 produktów pełnowymiarowych i dodatkowo otrzymałam próbkę kremu z Farmony w saszetce.


W pudełku znalazłam kosmetyki pielęgnacyjne ale też kolorówkę, na dzień dzisiejszy jednak najbardziej podoba mi się kosmetyk z firmy Organique. Teraz kosmetyki z bliska.


Nr 1 jeśli chodzi o to pudełko, ponieważ uwielbiam tą firmę a po drugie kończy mi się peeling.


Opakowanie wygląda średnio ale nie widziałam tych maseł Farmony w drogerii także chętnie przetestuje.


Bibułki to coś co każda z Nas powinna mieć w torebce, nie jestem przekonana co do zawartości pudru w bibułkach firmy Marion ale zobaczymy jak się sprawdzą.


Nie znam firmy Anatomicals ale słyszałam że znikają z rynku, nie wiem czy to plotka czy nie ale jak macie na ten temat informację to dajcie znać, szkoda że nie otrzymałam innego kosmetyku ponieważ kolejny balsam do ust nie jest mi potrzebny.


Cieszę się z błyszczyku L'oreal, ponieważ ta seria jest bardzo dobra .


Jak Wam się podoba pudełko ? Mi na chwilę obecną się podoba.

Całuje,



8 komentarzy:

  1. Moim bardzo skromnym zdaniem pudełko ma bardzo fajną zawartość.

    OdpowiedzUsuń
  2. organique chetnie bym wyprobowala:) Czy wiesz moze gdzie jest otwarcie trzeciego hebe u nas?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dokladniej ? bo to dluga ulica:)

      Usuń
    2. Hej, Na Dąbrowskiego prawie na przeciwko Rossmanna ale nie wiem jaki to jest numer ;)

      Usuń
    3. aa to kojarzę, muszę iść i zapolować na essence i catrice :) przynajmniej pełne półki będą - taką mam nadzieję ;)

      Usuń
  3. bardzo przyjemne produkty;) blyszczyki z tej serii glam sa naprawde dobre.

    OdpowiedzUsuń
  4. With all the doggone snow we have had as of late I am stuck indoors, fortunately there is the internet, thanks for giving me something to do.
    jeux jeux

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...