23 grudnia 2013

Opinia dotycząca Listopadowego ShinyBox

Dopiero co pokazałam Wam co znajduje się w Grudniowym Shinybox, a przecież nie dałam znać jak sprawdzają się kosmetyki z Listopadowego pudełeczka. Pierwsze wrażenia były mieszane i taka też będzie ta recenzja. Shinybox pod logiem DeeZee sprawdził się pół na pół. Piękne czerwone pudełko przypominające pudełko na buty kusiło niesamowicie.Zawartość konkretna, aż 5 pełnowymiarowych kosmetyków.


Lakier LaRosa nosiłam przez 3 tygodnie pod rząd tak spodobał mi się odcień czerwieni, ciemny, świąteczny. Ładnie kryje po 3 warstwach. Utrzymuje się około 3-4 dni. Nie schodzi płatami. Buteleczka jest brzydka ale i tak miło mi się lakier używa, calkiem trafny kosmetyk w pudełku.


Dobrze utrwala korektor , daje mat, przy cerze suchej może dawać zbyt matowy efekt. Według mnie podkreśla włoski na skórze. Odcień transparentny. Wolałabym gdyby dawał efekt bardziej satynowy. Opakowanie tragiczne i mało praktyczne.


Drobno zmielony cień mineralny, o pięknym oliwkowym kolorze, dobrze się rozciera i ładnie wygląda na oczach. Z bazą dobrze się utrzymuje i nie ściera. Jest bardzo wydajny, jestem z niego zadowolona.


Maska o bardzo dużej pojemności, ze śrdenim składem. Efektu nawilżenia nie widzę. Krzywdy nie robi, nie uczuliła i nie podrażniła ale dla mojej cery jest zbyt obojętna. Sprawia wrażenie rozwodnionej. Nie jestem z niej zadowolona.


 I ostatni kosmetyk to balsam z AA. Balsam o odpowiedniej dość gęstej konsystencji. Praktyczne opakowanie z pompką, bardzo higieniczne. Ładnie nawilża, nie podrażnia i nie uczula. Łatwo się rozprowadza. Balsam nie ma konkretnego zapachu jest raczej neutralny.


Jak Wam się podoba zawartość?

Całuje,


5 komentarzy:

  1. bingospa lubie jedynie zele i mydla pod prysznic i do rąk ;P mialam kilka kremow ale oddałam dalej bo nie sprawdzily się u mnie. Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam maski był całkiem fajne jak się do nich coś jeszcze dodało ;)

      Usuń
  2. Ja z Marizy miałam puder ryżowy i sprawdził się u mnie świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie się sprawdza jako utrwalenie korektora ;)

      Usuń
  3. Its pretty interesting that the mainstream media has changed the way it looks at this recently dont you think? Now it seems that it is discussed thoroughly and more in depth. Its that time to chagnge our stance on this though.
    Bocce Ball Game

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...