12 grudnia 2013

Paese, Colore Mio

Dzisiaj kolejna recenzja produktów do ust, też błyszczyk tak jak ostatnio. Zdradzę że będzie bardziej pozytywnie ale bez zachwytów. Sama zapewnie nie zdecydowałabym się na zakup, błyszczyk dostałam w prezencie od bliskiej mi osoby. Mowa o produkcie do ust  z firmy Paese.


Cena: 10 zł
Dostępność: Drogerie osiedlowe, internet, wyspy Paese
Pojemność: 6,5 ml


Kosmetyk dość wydajny, w klasycznym plastikowym opakowaniu z którego strasznie szybko schodzą napisy. Aplikator może nie za duży ale nie mam większego problemu z aplikacją. Błyszczyk nie wysusza ust, klei się dość mocno ale w sumie to dobrze, ponieważ utrzymuje się względnie dobrze.
Pachnie słodko, przyjemnie.


Wiem że jest mała gama kolorystyczna chyba 8 odcieni, ale są dość przemyślane. 
Na ustach widać błysk, ponieważ mój błyszczyk posiada malutkie drobinki w kolorze złota, średnio mi się to podoba ale nie widać ich tak bardzo mocno. Posiadam błyszczyk w numerze nr  seria Summer Spark.


Kolor jest pół transparentny. Delikatnie wpada w róż. Wszystko było by dobrze gdyby nie było tych drobinek.

 Efekt na ustach :



Całuje,



2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...