6 stycznia 2014

Bell, Perfect Matte - Trwały fluid matująco - kryjący


W sumie nie wiem dlaczego zakupiłam ten podkład, na początku bałam się go stosować.
Ale chciałam sprawdzić czy tani podkład może się dobrze sprawdzać i można go stosować bez obaw o własną cerę.


Cena : 10 zł
Pojemność : 30 ml
Dostępność : Biedronka

Kilka słów od producenta :

Zaawansowana technologicznie formuła fluidu zapewnia trwały, matowy makijaż przez wiele godzin. Specjalnie dobrana mieszanka pigmentów pozwala ukryć przebarwienia i niedoskonałości skóry, zachowując przy tym naturalny wygląd skóry, bez „efektu maski”.
Dobroczynne działanie aloesu sprawia, że skóra jest aksamitnie gładka, dobrze nawilżona i zregenerowana.
Zawiera Wit. C i E oraz naturalny filtr UVB.

Skład:

Podkład o dość kremowej konsystencji zamknięty w zwykłą tubkę nie sprawił mi problemu jeśli chodzi o aplikację. Niby był trochę tępy na skórze ale przy pomocy pędzla dobrze się aplikował. Krycie również było zadowalające. Można powiedzieć, że prawie średnie przy dwóch cienkich warstwach.


Główny problem tkwi w tym iż pokład przy regularnym stosowaniu ułatwiał powstawanie zaskórników.
Dodatkowo bardzo słabo się trzymał, znikał a raczej ścierał się w ciągu dnia. O efekcie mocnego matu możecie zapomnieć nawet na moich suchych policzkach nie był mocno matowy. 


Sam w sobie był dość ciężki i gdy za dużo produktu się zaaplikowało tworzył efekt maski.
Kolor to 01 beige, który ma ładny odcień lekko żółto - beżowy bez różowej tonacji.
Poniżej macie porównanie do Rimmel Wake me up nr 103.


Przetestowałam nie byłam jakoś wybitnie zaskoczona negatywnie ale pozytywnie też nie. Kiepski  podkład z niskiej półki cenowej.

Całuje,

Magdalena



2 komentarze:

  1. mnie ona straszne uczulił, miałam po nim okropne gule podskórne- ja mówie mu stanowcze nie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli potwierdzasz moje słowa, że nie warto .

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...