11 stycznia 2014

Essence, Soft Touch Mousse Make-up czyli podkład w musie


Kolejny drogeryjny podkład idzie na tzw. "tapetę" 
Na YouTube można zobaczyć recenzję oraz test na żywo, a w tym poście wszystko podsumuje.

Filmik:


Cena:
Pojemność : 16 g
Dostępność : Natura, Hebe 


Podkład ma konsystencje musu, jest dość zbity a z drugiej strony wygląda jak pianka. 
Wystarczy go nie dużo, na początku aplikowałam za dużo produktu i to był mój błąd ale nigdy wcześniej nie stosowałam podkładu w takiej konsystencji. 

Podkład długo się utrzymuje, daje matowe wykończenie, nie trzeba go dodatkowo zmatowić pudrem.
Mam wrażenie, że lekko wygładza cerę. Kryje stosunkowo dobrze, można krycie stopniować dokładając cienką warstwę. 


Przy cerze suchej, może podkreślać suche skórki, wszystko zależy od stanu skóry. Ja go stosuje od czasu do czasu. Rewelacyjnie się sprawdzi u osób z cerą mieszaną.

Opakowanie to szklany słoiczek,  trochę mało higieniczny ale można stosować szpatułkę i problem znika. Kosmetyk nie robi plam, dobrze się rozprowadza. Dodatkowo nie zapycha i nie uczula.

Minusem może być dobór kolorystyczny są tylko cztery odcienie, z tego numeracja nie jest po kolei od najjaśniejszego do najciemniejszego. Bladolice nie odnajdą koloru dla siebie.


Ja jestem zadowolona z podkładu, nie jest to może ideał, ale sprawdza się bardzo dobrze.

Miałyście go kiedyś?

Całuje,



13 komentarzy:

  1. Nie miałam, bo niestety najjaśniejszy mi nie pasuje. Chciałam go kupić po tym jak wycofali żelowego Rimmela i się trochę rozczarowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorystyka firmy Essence jest dość specyficzna i zawsze są tylko 4 kolory, Rimmela nie miałam ale jakoś mnie nie kusi ;)

      Usuń
  2. Niestety - jestem bladolica - i nie ma odcienia dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat mam ciemniejszą karnację więc pewnie znalazłabym coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mam suchą cerę i to propozycja raczej nie dla mnie. Ale na twarzy wygląda fajnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobnie jak Anita, mam suchą buźkę, więc to nie jest produkt dla mnie.
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
    2. Może przesuszać po jakimś czasie, mimo wszystko można zobaczyć ;)

      Usuń
  5. Chciałam go kupić kiedyś, ale niestety kolor był albo za ciemny albo za pomarańczowy :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ahh te ich odcienie, może kiedyś je zmienią choć trochę.

      Usuń
  6. Miałam okazję użyć go raz u kumpeli.. niestety nie podobał mi się efekt na twarzy - sucha, bez wyrazu i wpadająca w żółte tony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podkład to sprawa bardzo indywidualna, musimy na własnej skórze się przekonać co nam odpowiada.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...