19 stycznia 2014

Revlon, Beyond Natural, Skin Matching Makeup - Podkład dopasowywujący się do cery

Kosmetyk z firmy Revlon miałam na prawdę długo, na początku byłam bardzo z niego zadowolona ale z po użyciu całej tubki stwierdzam, że kosmetyk okazał się średniakiem.



Cena: ?
Dostępność : Douglas
Pojemność : 30ml



Zacznijmy od tego iż podkłąd ten ma postać bardzo leistej emulsji w kolorze białym w której zawarte są mini kuleczki z pigmentem. W momencie rozcierania podkład zmienia kolor i ma dopasować się do koloru skóry. Świetny pomysł, dość innowacyjny w tamtym okresie (zakupu).


Opakowanie to klasyczna cienka tubka do której nie mam żadnych zażaleń. Może trochę produktu osiadało na samym końcu opakowania ale przy tak leistym produkcie to raczej nie uniknione.

Kolorystyka - ja posiadałam kolor najjaśniejszy nr 210 light , który w moim przypadku był ok, choć latem bywał za jasny. Dopasował się do mojej karnacji ale warto sprawdzić czy nie utlenia się Wam na twarzy i czy odcień, który chcecie kupić nie jest różowawy.


Podkład matuje, choć ja mam mało z tym problemów, natomiast według mnie wcale nie kryje, nie tuszuje niedoskonałości. Nie da się budować krycia. Sprawdzi się u osób, które nie mają nic do ukrycia. Dobrze się rozprowadza i nie ma problemu z równomierną aplikacją. Na twarzy wygląda jak by go nie było, nic nie kryje więc mam problem z określeniem wykończenia. Przy cerze suchej koniecznie aplikować rozświetlacz aby skóra nie wyglądała na zmęczoną.


Jest trwały na twarzy, długo się utrzymuje i nie ściera się. Nie musiałam go pudrować. Jest mega wydajny, używałam go bardzo długo, nie stosowałam go codziennie, mimo wszystko uważam że starczy na wiele, wiele dni.

Kosmetyk mnie nie uczulił ani nie podrażnił trochę wysuszył w okresie jesieni.

Pamiętajcie aby go wstrząsnąć przed zastosowaniem.

Więcej nie kupię, ale w sumie dobrze że go przetestowałam, mało znany produkt a ja takie "mało znane właśnie lubię".

Całuje,




9 komentarzy:

  1. Mam podkład revlon color star ale używam go raczej na większe wyjścia na co dzień preferuje coś lżejszego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Color Stay jest dość konkretnie kryjący ale ten za to nie kryje nic ;p

      Usuń
  2. nie dla mnie, bo ja mam dużo do ukrycia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o firmę revlon najlepszy podkład według mnie to colorstay, ma on super krycie ale niestety nie do każdego typu cery pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 wersje, więc prawie każdy znajdzie coś dla siebie, a krycie ma całkiem niezłe ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Jaki masz odcień ? Jest żółty czy beżowy ?

      Usuń
  5. Podobnie na skórze zaxhowuje się krem BB z The Body Shop, na początku ma kolor bialy następnie dopasowuje się do koloru cery...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...