9 lutego 2014

Alverde, Gesichtsöl Wildrose - Olejek z dzikiej róży do pielęgnacji twarzy

Cza na konkretną recenzję kosmetyku, który gościł w ulubionych kosmetykach roku 2013. A mianowicie olejek do twarzy z dziką różą z firmy Alverde. Produkt ten jest na tyle dobry, że bez dwóch zdań powinnyście zainteresować się olejkiem, który możecie zobaczyć poniżej.


Olejek kosztuje około 4 euro i ma pojemność 15ml. Cena rewelacyjna, pojemność dość mała ale jak przeczytacie dalej wcale nie jest to problem. Dostępność w Polsce ograniczona ja swój egzemplarz posiadam z Niemiec, mimo wszystko można go zakupić online.


Kosmetyk ma dość intensywny zapach, pachnie różami ale przyjemnie. Osoby, które mają dość wrażliwe "nosy" powinny najpierw powąchać lub zdobyć próbkę aby upewnić się czy jest to zapach odpowiedni dla nich. mi na początku odrobinę przeszkadzał a teraz nawet mi się podoba.


Jest bardzo wydajny, także mimo małej pojemności starczy na bardzo długo. Ja stosuje około 2 kropli na twarz lub około 4 z szyją i dekoltem. Konsystencja powiedziałabym lekkiego olejku, która bardzo szybko się wchłania i dobrze rozprowadza.


Działaniem wyróżnia się na tle zwykłych kremów, bardzo mocno nawilża i odżywia skórę. Skóra po zastosowaniu jest elastyczna i miękka, mam nadzieję że działam profilaktycznie przeciwzmarszczkowo. Nie widzę działania takiego jak ukojenie skóry, ale poza tym kosmetyk rewelacja. Skład kosmetyku bardzo dobry i naturalny, mamy olej jojoba, olej z dzikiej róży, ekstrakt z jabłka, olej migdałowy oraz z pestek brzoskwini.


Dodatkowo można go mieszać z kupnymi kremami, jeśli mają dość "ubogi" skład, dodając kilka kropelek krem możemy wzbogacić. Olejek stosuje co 2 lub 3 dzień aby nie zapchał mojej cery.
Powinien sprawdzić się u osób z cerą suchą, odwodnioną, starczą możliwe że z cerą mieszaną i
oczywiście normalną.


Opakowanie jest szklane, solidne z szklaną pipetą, która działa wyśmienicie. Działa idealnie i nie mam z nią problemów. Jest to  jeden z tych kosmetyków, które warto kupić i choćby przetestować.

Recenzję możecie też zobaczyć na YouTube.

Całuje,

Magda

2 komentarze:

  1. Uwielbiam olejki do twarzy. Obecnie stosuję z serii Planet Spa dodając odrobinę żelu hialuronowego. Moja skóra bardzo lubi wieczorną pielęgnację olejkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie olejki z Alverde szczególnie kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...