18 lutego 2014

Catrice, Photo Finish Liquid Foundation 18h - Długotrwały podkład do twarzy

Cześć, zachęcam do przeczytania recenzji podkładu, który jest znany i ma dużo opinii na portalu wizaz.pl. Mam na myśli podkład photofinish z Catrice.



Jest to podkład w szklanym matowym opakowaniu z pompką, która działa bardzo dobrze. Nakrętka jest plastikowa i widać osadzający się kosmetyk , dlatego należy regularnie ją czyścić.

Podkład dostępny jest w drogerii Natura lub w drogerii Hebe i kosztuje około 27 złotych za 30 ml pojemności.



Jeśli chodzi o pierwszą rzecz, która się rzuca w oczy to zapach, który jest bardzo intensywany i nie każdemu może się spodobać. Mi mocno nie przeszkadza ale nie wydaje mi się by podkład musiałby posiadać substancję zapachową, tym bardziej że zapach jest dość ciężki i ja osobiście za nim nie przepadam.



Co do kolorystyki to jest ona ograniczona, ponieważ na chwilę obecną są dostępne 4 odcienie. Ja mam odcień nr 010 SAND BEIGE, który w opakowaniu jest chłodnym beżem na twarzy jest odrobinę cieplejszy. Na szczęście nie posiada różowych tonów ale lekko oksyduje na twarzy. Dla osób z jasną karnacją będzie za ciemny.



Podkład ładnie wygląda na twarzy, w swojej konsystencji jest bardzo gęsty przez co gdy się kończy ciężko go wydobyć z opakowania. Krycie oceniłabym na czwórkę, faktycznie zakryje małe niedoskonałości, przebarwienia i inne mankamenty cery. 



Lubię ten podkład ponieważ dobrze się utrzymuje na twarzy i według mnie jest trwały, nie muszę go poprawiać w ciągu dnia. Daje wykończenie satynowe a w dodatku ładnie wygląda na zdjęciach.

Macie wyrobioną opinię na temat tego podkładu? A może znacie inny podkład, który jest podobny ?

Całuje,

Magda

4 komentarze:

  1. Miałam go z 2 lata temu. Dobrze mi służył, ale jest trochę ciemny, to fakt. Jego kolega All Matt w najjaśniejszym kolorze jest jaśniejszy (ostatnio kupiłam, niedługo będę testować). Akurat mi się podobał ten miodowy zapaszek ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam podkładu tej firmy, ale lakiery mnie rozczarowały :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę ten podkład,ale szkoda,że ma tak ograniczoną kolorystykę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Na zdjęciu wyszedł bardzo ciemno, a może dłoń tak jasno ;) sama nigdy nie kupuję najjaśniejszych podkładów, ale przy tym dłużej bym się zastanowiła :)
    Za to ma niezłe opakowanie, zwłaszcza w tej cenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...