23 lutego 2014

Floslek - żel arnikowy na rozszerzone naczynka, sińce, potłuczenia, obrzmienia

Przez długi czas, nie mogłam zabrać się za używanie żelu z Flosleku. Po moim lekkiem rozczarowaniu podobnego produktu pod oczy. Zmusiła mnie sytuacja, ponieważ moje stopy po całym dniu w pracy "na nogach" są lekko spuchnięte pomyślałam że to idealny moment aby przetestować owy produkt.


Kilka słów od producenta :

Zawarty w żelu ekstrakt z arniki obkurcza drobne naczynka, zmniejsza ich widoczność, delikatnie chłodzi, działa kojąco i łagodząco. Przyspiesza gojenie mikrourazów i wchłanianie siniaków np. po zwichnięciach, stłuczeniach. Dobrze się wchłania.


Skóra bez sińców, podpuchnięć o ładnym kolorycie.



Cena : 
Pojemność: 200 ml
Dostępność: Apteki, Sklep online


Opakowanie to klasyczna tuba, z której łatwo można wycisnąć produkt. Żel jest dość gęsty i bezbarwny, nie mam problemów z rozcieraniem kosmetyku. Po aplikacji czujemy lekki chłód, który jest bardzo przyjemny ale jest to efekt chwilowy, po minucie może dwóch efekt ten znika.


Skład:

Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Flower Extract, Arnica Chamissonis Flower Extract, Panthenol, Phenoxyethanol, Triethanolamine, Carbomer, Ethylhexylglycerin.



Jeśli chodzi o samo działanie na skórze to  mogę stwierdzić że przy stosowaniu kilka razy dziennie faktycznie sprawiał wrażenie iż skóra jest elastyczna i napięta, koił obrzęki na czym mi zależało. Innych efektów nie widzę. Minusem jest fakt iż należy często powielać aplikację co jest uciążliwe a czasami w ciągu dnia nie możliwe.


Skończę tubę do końca ale czy kupię nowe opakowanie ? Nie wiem.

Całuje,

Magda





4 komentarze:

  1. jak na siniaki, to cos dla mnie.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi też powoli zaczynają się problemy z nogami. Jak przypadkiem na niego natrafię to dam mu szansę. Teraz używam ich produktu pod oczy i mam takie samo zdanie jak Ty. Ogólnie myślałam, że tak zachwalany kosmetyk będzie lepszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, tyle szumu a nie wiem o co i po co ;D

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...