27 lutego 2014

KONKURS

Na Facebooku pisałam rano o tym, że przy formacie dysku zostały usunięte wszystkie zgłoszenia konkursowe ( ponieważ zapisałam je tylko w notatniku na pulpicie - wiem to nie było mądre). I zamiast wyników jestem zobligowana do ogłoszenia jeszcze raz konkursu. 

Także zapraszam na KONKURS do wygrania oczywiście archiwalne pudełko. 
Zdradzę Wam że jest to wersja z lipca 2013 czyli z min. kosmetykami Uriage i L'occitane.





Pamiętaj aby polubić Mój Fb i Shiny Fb

Proszę o komentarze w formie:

1. Obserwuję jako:
2. Na Facebooku lubię jako :
3. Pasek boczny: NIE/TAK + link
4. Moje idealne pudełko zawierałoby : (podaj 5 kosmetyków, które według Ciebie powinny się pojawić w idealnym boxie.).


Regulamin:

1)Rozdanie trwa od 27.02 .2014 do 17.03.2014 
2)Wyniki podam w przeciągu 5 dni od zakończenia rozdania. 
3)Wysyłka nagrody możliwa jest na terenie Europy.
4)Sponsorem nagrody jest Shinybox, natomiast wysyłką zajmuje się osobiście.
5)Uczestnik ma za zadanie zostawić komentarz wg. wzoru.
6)Spośród wszystkich udzielonych odpowiedzi wybiorę 1 wygranego.
7)Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych (Dz.U. 2009 nr 201 poz. 1540 z późn. zm.).
8) Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem rozpoczęcia konkursu i obowiązuje do czasu jego zakończenia.
9) Zamieszczając komentarz, autor tym samym przyjmuje warunki Regulaminu i wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr.133 poz. 883).


p.s Poniżej zawartość mojego pudełka ;)
Wszystkie komentarze zostają spisane i usunięte.


Życzę powodzenia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...