13 lutego 2014

Pierwszy Shinybox w 2014 ROKU


Pierwszy Shinybox w tym roku, miał nas olśnić i sprawić byśmy czuły się "shiny". Kwestia olśnienia i zachwytu jest kwestią dyskusyjną, natomiast mnie zawartość pudełka bardzo cieszyła i nie mogłam się doczekać kiedy do mnie przyjdzie. Chcecie wiedzieć co znalazłam w środku? Czy podróż w kosmetyczny świat była satysfakcjonująca?


W Hebe pojawiły się te oliwki i byłam strasznie ciekawa tego produktu odstraszyła mnie trochę cena 24 złotych. Skończyła mi się też moja dotychczasowa oliwka do skórek w związku z powyższym z pryjemnością testowałam oliwkę widoczną na zdjęciu. Faktycznie połączenie olejków działa poytywnie na skórki, także serdecznie zachęcam do regularnego aplikowania. Poza tym wygodne opakowanie ze szklaną pipetką rozwiązuje kwestie higieniczną 

Krem pod oczy jest bardzo przyjemny, deliktna formuła kremu sprawia że świetnie się rozprowadza i dość szybko wchłania. Krem nawilża partie wokół oczu, wydaje mi się że będzie to dobry krem na dzień. Dla mnie mógł by być bardziej treściwy ale ja go mieszam z olejkami i jest ok.

Ten produkt mi się nie spodobał, zwykły peeling do stóp o bardzo delikatnym działaniu. Mam wrażenie że mogę go stosować co dzień i efekt marny. Wykończę go lecz na pewno nikomu nie polecę.

Baza pod makijaż z drobinkami które są nie widoczne ponieważ osadzają się na palcach podczas aplikacji, w związku z tym nie przeszkadzają mi. Baza jest bardzo delikatna, nie jest ciężka mimo zawartości sylikonu, bardzo dobre wygładza. Super sprawdza się na cerze dojrzałej.



Jeśli chodzi o kredkę, to kolor bardzo mi się podoba, aplikacja również jest przyjemna, jedyne ale to trwałość, która jest bardzo przeciętna i warto kredkę utrwalić cieniem do powiek w podobnym kolorze. Natomiast cieszę się że znalazł się kosmetyk kolorowy.


Jakie są Wasze wrażenia odnośnie zawartości pudełka?
Jesteście bardziej olśniewające ? Nie wiem jak Wy ale mi peeling do stóp w ogóle się nie kojarzy z olśnieniem i zachwytem.

Całuje,

Magda





1 komentarz:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...