14 lutego 2014

Zawartość nowego pudełka

Pokazałam już zawartość poprzedniego pudełka, to pokaże i nowego ale powiem szczerze że jest takie sobie, z  resztą same ocenicie. O ile opakowanie jest jest całkiem ładne i napis LOVEBOX  bije po oczach tak zawartość zupełnie nie kojarzy mi się z walentynkami, miłością itp. Poza tym  napiszcie co robicie z pustymi pudełkami po Shinybox ? Trafiają do kosza czy zostawiacie je i np. coś przechowujecie? 



Jesteście ciekawe co znalazłam w środku? Możecie się same przekonać.

Olejek do kąpieli lub do masażu to kosmetyk, który przetestuje aczkolwiek bez większej radości. Z tego co zauważyłam to pachnie bardzo słodko, mam nadzieję że zapach się zmieni w czasie kąpieli. 
Nie widzę na opakowaniu też składu. Dodatkowo na stornie producenta opakowanie 60g kosztuje 24 zł i to według mnie jest produkt pełnowymiarowy. No nie wiem.

Kolejne kosmetyki to zestaw 3 maseczek, składy mają całkiem fajne ale po co mi maseczka do cery tłustej skoro w ankiecie na stronie wpisywałam zupełnie inną, po coś te ankiety tam są. 

Tusz do rzęs, jutro zacznę testować wydaje mi się iż szczoteczka przypadnie mi do gustu, mam nadzieję że będę zadowolona, nie mam nic z firmy Joko w związku z tym moja ciekawość wzrasta. od jutra testuje!

Mała wersja lakieru do włosów lubię firmę Goldwell, i tutaj również mam z tym sprayem związane duże nadzieję, może utrzyma mi loki na dłużej niż lakiery drogeryjne.

Ostatni produkt to multifunkcyjny krem CC do ciała 10w1 ( szkoda że nie robi prania i nie sprząta).
Koloryzujący krem do ciała na zasadzie chyba fluidu. Będę sprawdzać, zobaczymy jak to wyjdzie. 

Całuje,

Magda


7 komentarzy:

  1. mi również ta edycja w ogóle nie kojarzyła się z walentynkami... zawsze jestem zadowolona z zawartości ale tym razem poczułam się mocno rozczarowana :(

    a ja puste pudełka przeznaczam do trzymania w nich wosków Yankee Candle, bo mam tego tyle, że nie mam ich gdzie trzymać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To widzę, że nie tylko mi się zawartość nie kojarzyła w walentynkami :) Moje woski przechowuję gdzie indziej ale mam ich mało ;)

      Usuń
  2. nie wiem ile kosztuje to pudelko, ale czulabym sie zawiedziona ...

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś szału nie robi ;) Ale krem do ciała 10w1 haha no to przesada :) Aż się uśmiechnęłam po Twoim podsumowaniu tego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się śmiałam, nie mogli napisać że jest to połączenie kremu z fluidem? Marny marketing, może kiedyś to działało na ludzi ale teraz nie wydaje mi się.:)

      Usuń
  4. Zawartość nie zachwyca i cieszę się, że w tym miesiącu nie zamówiłam. Za to Glossy bardziej trafił w mój gust :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...