30 marca 2014

Fluid matująco – rozświetlający Glam & Matt

Jakiś czas temu otrzymałam dużą paczkę od Lirene a w niej między innymi podkłady rozświetlające Glam & Matt. Jako że uwielbiam testować podkłady przedstawię Wam moją opinię.



Na początek kilka słów od producenta a potem moja opinia. Opinie będą się różnić.



Fluid matująco – rozświetlający Glam & Matt jest odpowiedni dla każdego rodzaju cery.
Fluid matująco – rozświetlający Glam & Matt z systemem DUO EFFECT  ma podwójne działanie. Dzięki zastosowaniu pigmentów nowej generacji, które rozpraszają i odbijają światło od powierzchni skóry, fluid zarówno doskonale matuje cerę przez cały dzień, jak i rozświetla ją, sprawiając, że twarz wygląda świeżo i promiennie, bez efektu błyszczenia, a Ty możesz się cieszyć nieskazitelnym wyglądem w każdym świetle.



Hmm... 

Podkład ma bardzo ładne i eleganckie opakowanie, które jest szklane a ja ostatnio się w takich lubuje.
Pompka działa bardzo sprawnie i wydobywa odpowiednią ilość podkładu.
Podkład ma przyjemny zapach delikatny ale nie utrzymuje się na skórze.
Występuje w 4 odcieniach japosiadam pierwsze dwa które widzicie na zdjęciach. Nr 01 generalnie mógłby być odrobine jaśniejszy dla osób o jasnej karnacji a potem są ciemnie odcienie.



Co do właściwości to sama nie wiem, krycie oceniam jako średnie, równomiernie pokrywa skóre i od razu po aplikacji podkład wygląda dobrze. Natomiast po około godzinie skóra świeci się strasznie jak bym się wysmarowała olejem. W ramach wyjaśnień - nie mam skóry tłustej raczej strefa T jest normalna a policzki suche. Dla mnie efekt jest tragiczny i za każdym razem gdy nakładałam efekt był ten sam mimo użycia pudru matującego z różnych firm efekt się nie zmienił. 



Kolory są ładne, bez tonacji różowych widzicie nr 01 po lewej i 02 po prawej. 01 jest typowym beżem a 02 ma lekką tonacje z żółtym pigmentem.


Nie wiem na jakiej skórze on się sprawdzi, może na bardzo suchej i przesuszonej a może na tłustej tylko daje ten "efekt matu". 

Całuje,




5 komentarzy:

  1. Ma fajne wykończenie, ale najjaśniejszy jest dla mnie zbyt ciemny. Szkoda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cóż, mogę napisać to samo:)

      Usuń
    2. No dość ciemno wypadają ogólnie jakoś mi się nie spodobały ;)

      Usuń
  2. Dziwny trochę jest ten podkład. Niby matujący, a jednak nie. Mało jest o nim pozytywnych opinii. Ja mam co prawda suchą skórę, ale mnie ten produkt jakoś też nie przekonuje, więc nie pokuszę się spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślałam że będzie ładnie wyglądał, ale jak spojrzałam w lustro po jakimś czasie to aż mnie zdziwiło, tak się świeciłam.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...