24 marca 2014


Kolejny balsam tym razem od producenta Bandi, który zaczynał od kosmetyków do salonów kosmetycznych. Miałam okazje pracować na tych produktach i byłam zadowolona. Teraz Bandi - wybrane kosmetyki możemy znaleźć w Hebe. Dzisiaj opiszę balsam do ciała z serii Ecoskin CARE . 


Opis producenta:


Kosmetyk zapakowany jest w kartonowe pudełko. Sam balsam, natomiast w plastikowe opakowanie bardzo poręczne i wygodne. Balsamu dostajemy 200 mi i przez gęstą konsystencje mam wrażenie ze jest bardzo wydajny. 


W momencie rozcierania staje się lekką emulsją która wspaniale się rozciera i momentalnie wchłania. Także na początku gesty, a potem bardzo aksamitny kosmetyk. 


Zapach oceniłabym na na lekki świeżo - mleczny, który utrzymuje się jakiś czas na skórze. 
Balsam należy do produktów kojących i łagodzących Niweluje podrażnienia i w pełnie się z tym zgadzam. Dobrze nawilża, a przy tym jest delikatny. Nie uczulił mnie ani nie podrażnił. 

Dobrze się sprawdzi przy skórze z problemami suchej i pękającej skóry na ciele. 
Ma tez działanie regenerujące. Z racji tego iż działa łagodząco świetnie sprawdzi się latem po opalaniu

Skład : (znajdziemy dużo dobrych składników np. mocznik, masło shea, olej z passiflory i inne)


Pojemność : 


Nie ukrywam że, to jeden z lepszych balsamów które używałam.

Miałyście styczność z kosmetykami Bandi ?


2 komentarze:

  1. Z marką Bandi miałam tylko do czynienia podczas nauki w szkole kosmetycznej, od tej pory nie miałam nic tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie w każdej drogerii czy perfumerii można te kosmetyki dostać, a szkoda.

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...