28 marca 2014

Nowości w kosmetyczce

Jak obserwujecie mnie na Instagramie to wiecie że byłam w Toruniu, i też stamtąd mam kosmetyki. Tak na serio to same nowości nowe odcienie z nowych kolekcji, które weszły jakiś czas na rynek.
Oczywiście nie omieszkam testować i podzielić się z Wami opinią.


Kosmetyk z Bourjois CC cream podobno ma dość dobre krycie, w porównaniu z BB cream. Poczeka chwile do wiosny/lata.


Lakier z Essence, który niweluje żółty odcień na paznokciach, nie jest różowy ;D 


To ciekawy kosmetyk, myślicie że to kredka do oczu? A właśnie że nie. Jest to eyeliner w takiej formie bardzo kremowy, lekko żelowy. Nie mogłam zmyć z ręki.


Te cienie są już jakiś czas ale teraz weszły 3 nowe odcienie, ja mam jeden z nich.


Tak samo z MaxFactorem, nowe odcienie, ja mam jeszcze grafitowy, który nie jest już dostępny. 


Coraz bardziej lubię trwałe produkty i takie formuły są teraz dość modne. Catrice wzieło się za mcno kryjące błyszczyki i długotrwałe, będę w pracy testować ( na sobie)  czy są tak długotrwałe.


I wisienka na torcie matowe pomadki Velvet od Bourjois, które są mocno reklamowane w telewizji. Ich konsystencja jest piankowa i dość mocno zaskakuje.

A wy jakie kosmetyki polecacie  nowości ?



10 komentarzy:

  1. Też rozważam zakup kremu CC Bourjois. Daj znać co o nim sądzisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, pewnie napiszę o nim na blogu ;)

      Usuń
  2. Ten krem CC mam i używam od kilku miesiecy- jest cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam się krem CC Bourjois jest świetny. Na pewno będziesz zadowolona. Ciekawa jestem tego eyelinera MF i błyszczyków Catrice, daj znać jak się sprawdzą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są trwałe, tyle mogę na dzień dzisiejszy napisać ;)

      Usuń
  4. Ciekawi mnie ten krem CC ale nie wiem czy odcien bylby tak jasny jak potrzebuję:) Daj znac Kochana jak się zapisać na te targi:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy ; )) .Zapraszam do mnie na rozdanie : http://malinka24.blogspot.com/2014/03/rozdanie.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...