23 marca 2014

Young 20+ krem BB Jak wygląda na twarzy ?

Kolejny produkt o którym chciałabym napisać, to krem koloryzujący od Lirene z serii Young 20+. Do kremu azjatyckiego raczej bym go nie porównała według mnie jest to krem z sylikonami który daje efekt gładkiej skóry, gdy ja dotykamy.


 Kryje delikatnie niedoskonałości, kolor będzie za ciemny dla bladolicych dla mnie jest troszeczkę za ciemny, ale po aplikacji ładnie stapia się z karnacja i kolor wygląda dobrze. 


Sprawdzi się, gdy nie będę chciała mieć mocnego makijażu, a mimo wszystko wyrównany koloryt skóry. Faktycznie skóra jest lekko nawilżona i na policzkach nie czuje ściągnięcia. 





Nie uczula i nie podrażnia, ale może zapychać. Jak na drogeryjne kremy nazwane potocznie BB, nie jest to najgorsza pozycja. Natomiast ja wolę bardziej kryjące produkty posiada SPF15 który nie odbija zbytnio światła także na zdjęciach wygląda całkiem dobrze. 


Utrzymuje się średnio należy go utrwalić pudrem, a mimo wszystko ściera się, ale taka zależność widzę we wszystkich produktach z dużą zawartością sylikonów bądź innych środków wygładzających w podkładach, czy kremach BB.

W jakimś stopniu na pewno go wykorzystam ale do ulubionych kosmetyków nie trafi.




6 komentarzy:

  1. Wygląda całkiem fajnie na buźce, masz ładna buzie więc pewnie wszystko wygląda ładnie :) Do mnie jakoś te kremy BB nie przemawiają...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, ale nie kryje czerwonych policzków, a mam skłonność do czerwieni na nich w związku z powyższym wygląda ładnie ale tylko w niektórych momentach ;)

      Usuń
  2. Wygląda fajnie, szkoda że nietrwały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, dlatego do pracy się kompletnie nie nadaje a w upał pewnie szybko spłynie.

      Usuń
  3. na Tobie wyglada super, dla mnie za ciemne mają kolory

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...