19 kwietnia 2014

Makijaż & Życzenia

Jak wiecie systematyczne notki u mnie się nie pojawiają , a w kwietniu to już w ogóle ale aby powrócić do świata blogowego na początek kilka zdjęć makijażu, który zrobiłam już jakiś czas temu.
Lubię makijaże, które podkreślają kolor tęczówki oka i tutaj wydaje mi się że taki efekt uzyskałam.
Zawsze chciałam mieć niebieskie oczy ale moje zielone chyba też są całkiem całkiem.







Oczywiście pragnę Wam złożyć życzenia świąteczne.
Dużo miłości, zdrowia oraz radości z życia.
Aby spełnił Wam się wszystkie marzenia.
Smacznego jajka i mokrego śmingusa-dyngusa.
Dla Wszystkich czytelników bloga.


Życzy 








10 komentarzy:

  1. Śliczny makijaż :)) Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne oko :) super makijaż :) masz piękne brwi - czym je stylizujesz? :) Wesołych Świąt :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego dobrego moja droga :) Piękny makijaż, cieniowanie na oku boskie i dobór kolorów mi się podoba. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie:) nowy aparat?:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nie, takie wyszły zdjęcia przy ładnym dziennym świetle. Na nowy aparat jeszcze trochę poczekam! ;*

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...