27 kwietnia 2014

Targi LOOK i beautyVISION 2014

Targi LOOK i beautyVISION 2014 już za nami, targi odbyły się w ten weekend trwały 2 dni, buszowałam po stoiskach jak mało kto, oprócz zakupów dla siebie, które poniżej będziecie mogły zobaczyć robiłam zakupy dla koleżanki. Miałam też bardzo ograniczony czas, mimo iż targi trwały od 10:00 do 18:00 ja miałam tylko 3 godziny wolnego czasu.



Wiele możliwości, wiele do zobaczenia i dużo do posłuchania, dla mnie targi to nie tylko zakupy ale miejsce gdzie można dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy z zakresu kosmetologii i dodatkowo być na bieżąco jeśli chodzi o nowości.



Bardzo mi się spodobały bezpłatne szkolenia i prezentacje w strefie  SPEAKERS' CORNER, co nie co podpatrzyłam i oglądałam. Mi udało się zobaczyć Trendy w makijażu oraz zabieg z firmy AA Prestige.




Mistrzostwa w stylizacji paznokci - finalistki tworzyły naprawdę piękne frenche, idealne i perfekcyjne.
Mistrzostwa fryzjerstwa polskiego - fryzury były odlotowe, może nie do końca w moim guście bły fryzury ale rozumiem że miało to być coś specyficznego, gratuluje talentu.





Z nowości lub z takich ciekawych rzeczy mogliśmy obserwować metody przedłużania 1:1 na otwartych oczach, odbudowę brwi 3D, nowe trendy w makijażach trwałych albo duży nacisk na kosmetyki naturalne.







Można było skorzystać również w CITY OF MAKEUP z analiz kolorystycznych i porad dotyczących makijażu, niestety ciężko było się "dopchać". 
Dla chętnych można było wykonać makijaż na stoisku Anity Folaron a  przy stoisku Essie - 
pomalować paznokcie.







Oczywiście odbyło się już drugie spotkanie blogerów "Beauty Blog Days" na antresoli w pawilonie nr 7, z racji okrojonego czasu miałam problem z dotarciem.
Co do firm kosmetycznych to najwięcej było firm z branży fryzjerskiej. Mnie osobiście najbardziej interesowały firmy z branży Beauty i MakeUp. Szkoda że nie można było nabyć lakierów China Glaze, Orly, a Essie miało bardzo malutki rabat który praktycznie się nie opłacał. Za to Ardell się popisało bardzo miła obsługa to samo jeśli chodzi o Panów z Maestro.







Pojawiło się dużo nowości jeśli chodzi o kosmetyki pielęgnacyjne, chodziłam od stoiska do stoiska i wypytywałam o kosmetyki. Informatorów, cenników i ulotek mam mnóstwo zaraz zabieram się za czytanie.




Na terenie targów w chwili wytchnienia można było wypić na szybko kawę, lub zjeść jakąś przekąskę.
Można było spotkać też opaloną celebrytkę Natalię Siwiec na stoisku BeautyLab. Ja osobiście lubię tą firmę. Czas na planowane zakupy, praktycznie kupiłam to co chciałam zamiast maski do włosów kupiłam szczotkę ;)





Podsumowując, było bardzo pozytywnie, było dużo ciekawych firm i wystawców, ciekawy plan wydarzeń i pokazów, aczkolwiek ludzi było za dużo ciężko było gdziekolwiek się dostać dlatego za rok idę od samego rana jako jedna z pierwszych;) Może dobrym pomysłem było by zrobienie jednego dnia dla osób z branży a drugi dzień wejście dla wszystkich.



Całuje,









6 komentarzy:

  1. ardell rzadza:) powiem szczerze, że zainteresowała mnie tarka ale póki co mam stopy bez naskórka ;) więc nie kupilam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Maestro jak widzę oblegane :) Fajna relacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam w niedzielę rano i było całkiem fajnie! Mini relacja na blogu a jutro post z zakupami, zapraszam! A 26 zł zamiast 35 to całkiem fajny rabat na Essie, szkoda tylko ze wersje z małym pędzelkiem.... Szkoda ze nie kupilas tarki Gulivere - nastepnym razem jak bedziesz miala okazje spróbuj - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fakt, ludzi było niesamowicie dużo, jednakże to chyba właśnie taki urok tego typu wydarzeń, nie da się tego uniknąć. Aczkolwiek spotkanie blogerów było mega miłe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wielka szkoda, że się nie spotkaliśmy! Ale widzę zakupy miałaś udane. Też żałuję, że nie było więcej firm paznokciowych. Marzą mi się lakiery Orly! Może następnym razem ; )) Cieszę się z Adrell. Panie miłe, ale nigdy nie daj sobie nakleić rzęs! Ja zrobiłem ten błąd : DD

    OdpowiedzUsuń
  6. o rany jest w czym wybierac, zazdroszcze Ci ze moglas wziasc udzial w takich targach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...