21 kwietnia 2014

Videoblogi kosmetyczne - czy ilość kosmetyków jest istotna?

Ostatnio oglądałam hurtowo na YouTube filmy dotyczące organizacji kosmetyków. Bardzo dużo osób mówi że jest to kolekcja kosmetyków, z dużo większą przyjemnością oglądam kwestie organizacyjne niż pokazywanie każdego kosmetyku osobno. Jeśli chodzi o modę w przechowywaniu kosmetycznych cudeniek najwięcej osób decyduje się na białą toaletkę lub biurko bądź białe szuflady w 99,9% to Ikea. 
Faktycznie ładnie to wygada i można wszystko porządnie układa i segregować. 
Pamiętam jak jakieś 4 lata temu wszyscy kupowali szufladki plastikowe z Tesco i tez na każdym filmie się to pojawiało. Z reszta sama takie miałam. Zastanawiam się co będzie za następne 4 lata. Jak zmieni się moda i co będzie na topie.



Mnie natomiast zszokowało kilka zagranicznych filmików tego typu. Plus jest taki ze jak patrze na swoje kolorowe kosmetyki stwierdzam ze w porównaniu z nia mam malo i nadal mogę kupować bez wyrzutów sumienia? 


Jeśli chodzi o moje osobiste przemyślenia, to uważam że jest to przegięcie i nie chodzi tu o same kosmetyki ale o "chęć posiadania". Mam szczerą nadzieje że w Polsce to nie będzie miało miejsca i mimo wszystko zachowamy zdrowy rozsądek.

A wy jak myślicie gdzie jest granica posiadania zbyt dużej ilości kosmetyków? I czy w ogóle zwracacie na to uwagę ? 

Całuje,







9 komentarzy:

  1. Nie ma co i mnie też pocieszyłaś :) Jeszcze nie jest ze mną tak źle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no widzisz, u mnie też wychodzi na to iż mam malutko kosmetyków ;)

      Usuń
  2. Czasami ilość rzeczywiście zakrawa na jakieś zaburzenie. Na bank potem większość ląduje w koszu, chyba że używają przeterminowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem co one z tym robią, ale racjonalnego myślenia tym nie pokazują ;)

      Usuń
  3. Sama zrobiłam post na temat przechowywania kosmetyków do makijażu i do tego nakręciłam szybki filmik. Tylko, że ilośc mojej kolorówki jest dosłownie minimalna. Jaki jest sens zbierania jeśli nie można tego wszystkiego wykorzystać????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jaki jest sens, ja staram się trzymać kosmetyki, które stosuje a te które nie, trafiają do koleżanek.

      Usuń
  4. Też często oglądam takie filmiki i zastanawiał się co one robią z taką ilością kosmetyków? :O Jeśli chodzi o "kupowanie" ich to sądzę, że duża część to prezenty od firm, dużo pojawia się recenzji w których dziewczyny pokazują wszystkie odcienie z danej serii bo dostały cały komplet do zrecenzowania także pewnie stąd te olbrzymie kolekcje. Ale mając tego już taką ilość, że musiałabym kupić osobną szafę ;) obdarowałabym mamę, wszystkie kuzynki/ciocie itd, bo jak sama bym to zużyła? ;) Nawet malując Panny Młode itp- nie da się ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. usmiałam się :) i najlepsze jest to że po 12-24 miesiacach straci kobieta daty waznosci :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mój Boże, chyba pokaże męzowi bo czasem smęci, że za dużo mam :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...