16 maja 2014

Kolorowy makijaż rozświetlający

Cześć,

Dzisiaj zaprezentuje Wam makijaż jaki wykonałam na mojej przyjaciółce, zamysł był taki, że makijaż ma być rozświetlający ale kolorowy. Z racji ciemnej karnacji Agnieszki kolory były mocne. Dodatkowo Aga chciała mieć założone sztuczne rzęsy. Zatem możecie sami ocenić jak wyszło.


Wymyśliłam sobie że usta zrobimy dwu kolorowe i "glossy" dlatego też od zewnętrznej strony aplikowałam fuksje a od środka czerwień i na to przeźroczysty błyszczyk.


Twarz mocno rozświetliłam. Użyłam płynnych rozświetlaczy i podkładu rozświetlającego. 


Samo oko zaznaczyłam fioletami i złotem, kreska czarna i rzęsy.

Kosmetyki użyte w makijażu :

Podkład Photoready 008 
Rozświetlacz w płynie nr 100 i nr 400
Pomadki revlon nr 014 i 245
Błyszczyk Anatomicals 
Korektor Revlon colorstay nr 03
Cienie Inglot : 494DS, 126AMC SHINE, 142 AMC SHINE,
Cienie Revlon nr 050,030, 21


Tak prezentuje się całość mam nadzieję że przypadła Wam do gustu.

Całuje,



3 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...