23 maja 2014

Shiny box prezentacja Let's be a women + opinia FIt&Shape

Shinybox Let's be a women 2014 




Tak sobie pomyślałam, że nie jest źle, mamy 6 kosmetyków pierwszy który bardzo mi się spodobał to balsam do ust ale specyficzny ponieważ w ciekawej formie, dodatkowo w różowym opakowaniu - tak wiem brzmi infantylnie ale po prostu lubię ten kolor.  Kolejny kosmetyk to płyn micelarny z Dermedic już tyle razy miałam go kupić, ale zawsze odstawiałam go na półkę mam nadzieje ze się sprawdzi .
Perfumy z L'occitane to kolejna dobra propozycja z tym ze bardzo mała ale plus że wreszcie pojawiły się perfumy. Dwa kosmetyki z firmy Clarena jak wiecie lubię ich kosmetyki tym razem krem do stóp i do rąk na pewno wykorzystam małe pojemności super na urlop.
Z firmy Schwarzkopf balsam do wlosów który ma chronić przed wysoką temperaturą, ma ładny fryzjerski zapach zobaczymy jak się sprawdzi. I kosmetyk do którego mam mieszane uczucia niby Rexona znowu ale tym razem to preparat w kremie innowacyjny, który aplikujemy przed snem - nie powiem jestem ciekawa. Ogólne wrażenia pozytywne.



I czas na recenzję poprzedniego pudełka:


Rexona sprawdziła się jako antyperspirant, natomiast nie powinna się znaleźć według mnie w boxie z unikatowymi kosmetykami.


Fajnie, że takie naklejki się pojawiły - według mnie nie sprawdziły się i odstawał i wyglądało to komicznie.


Bardzo fajny zestaw, gąbka faktycznie dość ostra i przyjemnie się ją stosowało oraz żel który według mnie jest za drogi bo to tylko żel ale chętnie stosowałam.


Krem do twarzy z Clareny to dobra pozycja, sprawdził się na szyi i dekolcie, ma dobrą konsystencję i dobrze odżywia skórę.


Ampułkę trudno mi ocenić jednorazowa aplikacja nic mi nie dała, wspomnę tylko że jest to kolejny kosmetyk z Syis, który mnie nie ujął.


Nie mój kolor, na paznokciach trzymał się 3 dni ale nie podoba mi się opakowanie i kolor.


Rewelacyjny krem z pięknym krótkim składem i dużą wydajnością, aplikuje go na całe ciało na suchą miejsca. Jest gęsty, woskowy ale faktycznie natłuszcza skórę idealny będzie dla skór atopowych.


Tak na prawdę podobają mi się tylko dwa kosmetyki, a reszta nie bardzo w związku z powyższym słabo oceniam to pudełko.

Całuje,




4 komentarze:

  1. Pudełko fit najbardziej trafione nie było. Krem Egyptian na duży plus, ale chyba we wszystkich pudełkach go nie było. Za to to najnowsze jest całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie nowe pudełko jest spoko, choć poprzednie jeśli chodzi o nazwę to pomyłka ;)

      Usuń
  2. clarene bym chciala:) i ta kostka rozowa ciekawie wyglada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kostka jest świetna, a Clarene lubię w związku z powyższym miło się ją stosuje ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...