12 czerwca 2014

AGDA "plus" Preparat do pielęgnacji paznokci

Siemanko,

Skupiłam się na recenzjach ale tych video na youtube, a tutaj cisza. Także zmieniamy to! 
Dzisiaj kosmetyk o którym nie miałam pojęcia że istnieje,  udało mi się wygrać konkurs i oto jest.
Z firmy Sulphur Zdrój, Agda PLUS (Preparat do pielęgnacji paznokci) średnio mnie zachęcił do stosowania z racji opakowania, które zupełnie do mnie nie przemawia. Ale dałam mu szanse i zaczęłam stosować.



Agda jest preparatem mało znanym ale myślę że dość ciekawym, ponieważ jest to kosmetyk który nie jest zwykłą odżywką do zmycia za pomocą zmywacza.

Na początek kilka słów wyjaśnienia od producenta:

Agda plus jest odżywką przeznaczonym do pielęgnacji paznokci: słabych, wiotkich, łamliwych, rozdwajających się, ze skłonnością do pękania naskórka wału około paznokciowego. Wskazany również dla osób, których ręce narażone są na częsty kontakt z substancjami chemicznymi i detergentami, uszkadzającymi płytkę paznokciową.


Preparat wygląda jak lakier do paznokci jeśli chodzi o opakowanie, natomiast sama formuła to taki wodny roztwór o lekko żółtej formie, może trochę przypomina olejek.
Jest tani bo z tego co sprawdzałam kosztuje około 10 zł w sklepach zielarskich lub wybranych aptekach. Pojemność ma sporą bo aż 10 ml. Starczy na długo. Jest produktem polskim.

Skład jest krótki:

 ALCOHOL, AQUA, GLYCERIN, KERATIN, PANTHENOL, ETHYLPARABEN

Mamy paraben jako składnik konserwujący. I składniki rozpuszczające czyli woda i alkohol. I składniki czynne. Gliceryna, która zatrzymuje wilgoć w naskórku, i składniki odżywiające.
Praktycznie nie ma zapachu.




Oczywiście powinno się ten produkt stosować jak najczęściej, w moim przypadku udało mi się raz dziennie aplikować kosmetyki i wmasowywać w wał około paznokciowy i płytkę tam gdzie jest macierz paznokcia. 



Preparat działa, paznokcie mi odrosły i nie mam problemu z ich długością. Skórki są nawilżone i nie ma tak zwanych zadziorów. Paznokcie rosną w swoim tępię. Natomiast nie są grubsze i twardsze i nadal mam problem z łamaniem od czasu do czasu. Ale ogólnie produkt jak najbardziej na plus i godny uwagi z racji dość dobrej skuteczności i niewielkiej ceny.


Całuje,




2 komentarze:

  1. Można spróbować. Ja mam wieczny problem z paznokciami, więc stosuję co się da. Ostatnio wróciłam do kąpieli w oliwce z sokiem z cytryny i czekam na efekty :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...