29 czerwca 2014

Filmy : Aktualizacja filmów na moim kanale + interesująca tematyka

Cześć,

Dziś przegląd filmów, które pojawiają się u mnie na kanale. Staram się aby tematyka była przydatna ale też aby można było się wyluzować i do obiadu obejrzeć dany film. Ostatnio była tematyka zakupowa ale z tym przystopuje i mam zakaz robienia zakupów.

Kilka filmów z konkretnym tematem :


Oczyszczanie manualne - co i jak ? czy warto ?



Jak wykonać hennę brwi w domu ?


Dermaroller 




I kilka filmów o wszystkim i o niczym :


Zakupy/prezenty - pielęgnacja twarzy 


Zakupy/prezenty - pielęgnacja ciała



Zakupy/prezenty - kolorówka


Jeśli coś Wam się nasuneło, a propo tematyki filmów, to chętnie wysłucham Waszych sugestii tym czasem idę korzystać z uroków lata.

Pozdrawiam,


2 komentarze:

  1. Wakacyjny vlog mi się nasunął. Lubię oglądać tego typu filmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie wróciłam z wakacji, więc na bloga za późno ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...