23 czerwca 2014

Makijaż Letni ProVoke z Dr. Irena Eris

Zalewający potok makijaży, to nie przypadek w sferze blogerek, tym razem bierzemy udział w konkursie. Makijaż jest wykonywany kosmetykami dr. Ireny Eris z serii ProVoke. 
Ja postawiłam na letni minimalizm, bo kto maluje się mocno w upalne dni? 


Zadanie było utrudnione, ponieważ otrzymałyśmy 6 produktów i nie mogłyśmy wspierać się innymi kosmetykami. Można było wybrać jeden z z dwóch zestawów ja wybrałam zestaw o nazwie "caribbean sea spirit". Kosmetyki w zestawie prezentowały się następująco :
- baza pod cienie
- zestaw cieni
- tusz do rzęs
- kredka do podkreślenia brwi
- podkład (2 próbki)
- modelator do twarzy 
Kosmetyki na pewno będę testować podoba mi się kredka do brwi ale o tym będziecie mogli poczytać za jakiś czas, w tym momencie zapraszam na delikatny, prowokujący makijaż letni! Kolory nie są wzmocnione, także możecie zobaczyć jak wyglądają po aplikacji.









Całuje,

Magdalena

2 komentarze:

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...