28 czerwca 2014

Shinybox - recenzja pudełka

Shinybox Let's be a women 2014  i opinia na jego temat, trochę spóźniona ale już jest. Tym razem nowy czerwcowy box nie będzie pokazany bo go nie mam. Także zaczynamy odrazu od recenzji.


Ogólnie całe pudełko wypadło dobrze, wszystkie kosmetyki używam i na żaden nie mogę narzekać. 


Perfumy od L'oocitane są bardzo mocne o zapachu słodkim, wanilliowym i mimo że zawsze wanilia kojarzyła mi się z czymś lekkim, (tak jak mgiełki do ciała), to ten zapach jest ciężki więc tylko na wieczory się dla mnie nadaje.


Płyn micelarny od firy Dermedic jest przeciętne wziełam je ze sobą na wakację i stosuję jako płyn do demakijażu lekkiego letniego makijażu na oczach niestety się nie sprawdził, ale podoba mi się to iż mogłam przetestować.


Antyperspirant sprawdził się dobrze, działał wygodnie się go aplikowało i ogólnie wszystko by było idealnie gdyby nie fakt że jest bardzo mało wydajny.




Kremy od Clareny, spisały się bardzo dobrze. Krem do stóp ma przyjemny zapach i ładnie nawilża skórę. A o kremie do rąk mogę napisać to samo idealny krem do torebki.


Wszyscy narzekają na kosmetyki do włosów w boxach a mi się one podobają. Piękny zapach ma ten balsam i stosuję go jako ochronę przed ciepłem suszarki lub lokówki. Sama za pewnie bym nie kupiła dlatego z wielką przyjemnością stosuję to opakowanie.


I chyba wisienka na torcie. Balmi do ust w różowym kolorze. Delikatny produkt nawilżający w ciekawej formie, można traktować jako gadżet. 


Jak widać pudełko tym razem okazało być się całkiem ciekawym i godnym uwagi miesięcznym boxem.

Jakie są wasze wrażenia ? 






2 komentarze:

  1. interesujące wyposażenie


    ps. a u mnie? LADY IN RED :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie całkiem to skomponowali;) Widziałam, właśnie przeglądam stylizacje ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...