2 lipca 2014

Catrice -Made To Stay Smoothing Lip Polish Lakiery do ust

Lato na ustach -  nowość Catrice 8h 

Przyznaje się że wątpiłam w długotrwałość tego kosmetyku ze względu na cenę, sama nie wiem dlaczego. Chyba nie przemyślałam tego faktu. W każdym razie kosmetyk testowałam w pracy i z miłą chęcią o tym napiszę.


Posiadam kolor, który w 100% mi odpowiada jest to czerwień z dużą domieszka chłodnych kolorów. Kosmetyk wygląda jak zwykły błyszczyk a jest inny niż wszystkie. Zapachu specjalnego nie ma, przy aplikacji wcale go nie czuję.

Ale za to konsystencja jest też dość ciekawa, kolor nakłada się równomiernie ale bardzo oszczędnie dzięki czemu nakładamy na usta cienką ale równomierną warstwę. Przy aplikacji ma się wrażenie że kosmetyk jest niby wodnisty ale nie do końca ciężko to opisać. Efekt krycia jest przy tym zachowany. Mało tego możemy dozować sobie ilość warstw na ustach. 


Oczywiście najważniejsze, czyli trwałość, bardzo lubię z essence błyszczyki stay with me ale jeśli chodzi o trwałość to zostają definitywnie zdegradowane nie mówię że były mega długotrwałe ale jak na klasyczne błyszczyki były w porządku natomiast ja przenoszę się na formuły długotrwale przynajmniej w pracy, gdzie nie mam ochoty co chwile nakładać czy poprawiać kosmetyk.


Ale nie jest to kosmetyk idealny ma mały minusik po kilku godzinach zbiera się na granicy ust w środkowej części ust. Może dlatego że ja bardzo dużo mówię a może że za dużo nakładam produktu ale wystarczy ten nadmiar zebrać patyczkiem i problem z głowy a kolor nadal się trzyma. 


Na początku kolor jest mega błyszczący ale tak po 5 godzinach zamienia się w półmat tint jakby wchodzi w usta i je farbuje dlatego jest taki efekt. Ale piszę serio po 5 godzinach kolor nadal jest i wystarczy mała poprawka lub dodatkowa warstwa żeby efekt był taki jak na początku.




Jestem bardzo ale to bardzo zadowolona ponieważ nie ma mowy o wysuszeniu ust i pewnie zdecyduje się jeszcze na jakiś kolor tylko nie wiem jaki ponieważ jest tylko 6 odcieni i mam nadzieje ze te produkty się przyjmą i konsumentki będą z niego zadowolone a Catrice zrobi więcej kolorów.

EDIT: Po dłuższym użytkowaniu stwierdzam że lakiery do ust z Catrice nie schodzą równomiernie, zjadają się od środka.




7 komentarzy:

  1. Prezentuje się świetnie, a że jeszcze jest trwały, to muszę zerknąć jakie są jeszcze kolorki z tej linii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorów jest właśnie mało ale powinnaś coś znaleźć ;)

      Usuń
  2. świetnie wygląda, planuję zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mnie interesuje zel do brwi catrice:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...