11 lipca 2014

Organizer Ślubny "mymission - mission complete"

Nie jednokrotnie jako mała dziewczynka marzyłam o ślubie idealnym i planowałam sobie wszystkie szczegóły. To było kiedyś, mimo iż mineło sporo czasu ja nadal lubię planować i organizować. A tak ważne wydarzenie jak ślub i wesele nie może obejść się bez braku idealnego planu. W tym wszystkim pomóc może mój prezent od MyMission. Mimo iż ślub nie zaplanowany, to taki organizer się przyda w momencie gdy przyjdzie na niego czas :) 


Organizer jest idealnym rozwiązaniem zarówno dla osób, które są chaotyczne i boją się że nie poradzą sobie z zaplanowaniem ślubu ale też dla osób poukładanych, które lubią mieć wszystko pod kontrolą.




Ślub z organizerem możemy zaplanować od A do Z, zapiszemy sobie kontakty do wszystkich ważnych osób, ale też możemy poczytać o tym co należy zaplanować np. rok wcześniej i o czym należy pamiętać, takie kalendarium to duże ułatwienie. Ważnym aspektem jest też harmonogram budżetu, prawie wszystko mamy wyszczególnione mi w prawdzie zabrakło kilku opcji ale po prostu sobie je dopisałam. Podoba mi się też pan dnia ślubu i wszystko będzie zapięte na ostatni guzik.





Lista gości to podstawa, i tutaj mamy na prawdę bardzo dużo miejsca i różne podziały.Organizer zdobią profesjonalne zdjęcia - można się zainspirować. Ważnym aspektem jest format - A5 idealny do torebki i nie jest ciężki. Kartki w środku są wykonane z dobrej jakości papieru i to jest dość istotne pod względem estetycznym. Brakuje mi zakładek łatwiej by się szukało różnych informacji.




Dużo miejsca na notatki to także plus ponieważ nie wszystko jest zawarte i chętnie dopisuje różne informacje.Wszystko jest przejrzyste, ładne tabelki i miejsca na wpisy na serio podoba mi się. 


W organizerze jest dużo porad i jako osoba zielona w tej tematyce cieszę się że owe porady istnieją. Mało tego chętnie bym komuś zorganizowała ślub.


W organizerze znajdziecie wszystko co potrzebne i o czym należy pamiętać nie pokaże Wam wszystkiego co jest w nim zawarte, ale musicie wierzyć na słowo  jest tu wiele schematów, które ułatwią życie  przy podejmowaniu kluczowych decyzji.


Produkt na pewno jest innowacyjny i ciekawy jako organizomaniak ;) zachęcam do zakupu mimo tego iż nie jest idealne jest to bardzo dobry organizer oczywiście można użyć zwykłego zeszytu ale po co ? ;)




2 komentarze:

  1. Fajny gadżet. Na pewno przydatny. W przyszłości może stanowić fajną pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...