20 lipca 2014

Pharmaceris EMOLIACTI Emolientowy Krem Emolientowy na Noc

Czas na recenzje moich kolejnych kremów, pierwszy to krem z mojej ulubionej firmy Pharmaceris. Jest to emolientowy krem na noc.


 Co to znaczy że emolientowy ? 

W skrócie to znaczy iż posiada właściwości zatrzymujące wodę w naskórku i zapobiega jej odparowywaniu. 

Krem posiada standardowa tubę, ale kupujemy go w kartonowym opakowaniu. Lepiej gdyby był z pompką ale nie wiem czy formuła by na to pozwoliła. Pojemność to 50ml i cena około 35 zł. Ważny jest 12 miesięcy od otwarcia.


Posiada kompozycję zapachową, która nie zawiera alergenów, krem jest biały o konsystencji lekko gęstej ale dobrze się rozprowadza i wchłania pozostawia lekki film. Nie zawiera barwników i jest hipoalergiczny. Nie wywołał u mnie podrażnień czy uczuleń.


Przeznaczony jest do skór przesuszonych, wrażliwych, skłonnych do łuszczenia się i podrażnień. Osoby które cierpią na Atopowe Zapalenie Skóry powinny się zainteresować tym kremem.Skład jest dość bogaty, znajdziemy olej Canola i witaminę E, oraz skwalan i proteiny jedwabiu. 


Co do właściwości to jestem zadowolona ładnie nawilża i skóra przez długi czas jest gładka,  dodatkowo  miękka. Sprawdzi się zima  jak i w lecie na noc. Ja  stosowałam krem zimą i byłam zadowolona kolejny krem z Pharmaceris, który się sprawdził. 

Całuje,





3 komentarze:

  1. Ciekawy :) będę miała na uwadze ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tego typu kremy na noc lub zimą. Dzięki nim skóra nie jest wysuszona.

    OdpowiedzUsuń
  3. na zimę super, tylko kiedy ja wykoncze zapasy zeby kupic cos nowego ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...