22 lipca 2014

Wakacyjne pudełeczko ShinyBox Lipiec 2014

W poprzednim miesiącu nie było prezentacji pudełko tym razem się pojawi. Pokaże je w pełnej okazałości bo jestem strasznie ciekawa co myślicie o lipcowej zawartości, moja opinia chyba będzie przewidywalna jak zobaczycie zawartość ale przejdzmy do konkretów.





Summer Story to lipcowe pudełko, które przoduje jeśli chodzi o szaty graficzne pudełek, tym razem znowu nie zawiodło wygląda świetnie aż szkoda wyrzucać. W pudełku mamy 5 kosmetyków :


 ETRE BELLE, Longlasting Eye Shadow Pen
YASUMI,  Ampułka pielęgnacyjna
 GLAZEL, Lakier winylowy do paznokci odcień 611
 VENITA,  Solar pomadka ochronna z filtrem UV SPF6 
BINGOSPA,  Chłodzący żel po opalaniu z aloesem



Co do mojego zdania to liczyłam na coś więcej podoba mi się ampułka z witaminą C muszę jeszcze doszukać jakie ma stężenie i po lecie chętnie będę stosować. Kredkę a raczej cień w kredce też wykorzystam jako kolorową bazę w odcieniu różowym. Żel po opalaniu wystraszył mnie mocnym zapachem ale kto wie może się przyda za to pozostałe dwa kosmetyki nie są dla mnie i raczej je oddam.

Jeśli oczywiście macie ochotę możecie zamówić swoje pudełko :


I jakie jest Wasze zdanie ? Hot or not :D 

Całuje,


2 komentarze:

  1. a bym płakała z żalu, paskudne te pudełka w lipcu zrobili

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...