21 września 2014

WRZEŚNIOWY SHINYBOX + OPINIA PUDEŁKA Z SIERPNIA

Na początku aby trochę Was skusić, napiszę że ostatnie dwa pudełka Shinybox są na prawdę przyjemne jeśli chodzi o zawartość. Nowe pudełko prezentuje się następująco i już zabieram się za testy :


Piekne pudełko ombre a w nim :

BIOLIQ 

Regenerujący krem do rąk i paznokci
Krem regeneruje, wygładza oraz chroni delikatną skórę dłoni. Zawarty w kremie olejek z cytryny (Citrus limon) stanowi źródło składników o właściwościach antyoksydacyjnych, dzięki czemu przeciwdziała procesom starzenia. Krem ma silne działanie nawilżające, odżywiające i pielęgnacyjne. Regularnie stosowany pozwala zachować gładkość i elastyczność skóry oraz korzystnie wpływa na wygląd paznokci.
Citrus limon - Cytryna zwyczajna, pochodząca z Chin, szczególne zastosowanie znalazła w przemyśle perfumeryjnym, dodaje się ją do kremów, mydeł, a także środków antyseptycznych. Dzięki obecności flawonoidów, cytryna posiada silne właściwości przeciwutleniające. Chroni komórki skóry przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, a tym samym zapobiega procesom jej starzenia.
Cena: 15zł/ 50ml

Chętnie przetestuje, kremów do rąk nigdy za wiele. Mam teraz 4 i używam każdego z osobna.

GRASHKA 

Korektor zmniejszający widoczność i redukujący cienie pod oczami. Jest to produkt silnie kryjący, rozświetlający, zawiera aktywne składniki pomagające w redukcji worków i cieni pod oczami. Pomaga również w nawilżeniu, i odbudowie delikatnej skóry (m.in. wyciąg z kasztanowca, olej kokosowy).

Kolorówka ! Uwielbiam  korketory a że mam problem z cienką skórą pod oczami i cienie są widoczne, to korketor się przyda.

BALNEOKOSMETYKI - SZAMPON 

Biosiarczkowy szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy do włosów tłustych polecany do mycia i pielęgnacji włosów tłustych, z łupieżem i z problemami łojotokowymi. Specjalnie opracowana, oryginalna receptura doskonale wpływa na włosy i skórę głowy. Dzięki dużej zawartości biologicznie aktywnej siarki, roślinnego kwasu salicylowego, mydlnicy lekarskiej i octopiroksu zmniejsza łojotok oraz skłonność do łupieżu. Zapobiega nadmiernemu łuszczeniu się skóry, a także likwiduje jej swędzenie. Dodatkowo doskonale przyswajalne minerały zawarte w borowinie oraz w wysokozmineralizowanej wodzie siarczkowej pobudzają metabolizm komórkowy, wzmacniają i poprawiają odżywienie cebulek włosowych, zmniejszając skłonność do wypadania włosów. Dzięki regularnemu stosowaniu przetłuszczające się włosy stają się mocne, sprężyste i lśniące, zmniejsza się ich przetłuszczenie, a skóra głowy jest dokładnie oczyszczona z łoju, zanieczyszczeń i łupieżu.

Mam skórę przetłuszczającą się jeśli chodzi o skalp także idealny produkt dla mnie.

BALNEOKOSMETYKI - ŻEL PEELINGUJĄCY 

Doskonały preparat przeznaczony do mycia i pielęgnacji każdego rodzaju skóry, szczególnie polecany do masażu ciała w miejscach narażonych na nadmierne gromadzenie się tkanki tłuszczowej i powstawanie cellulitu. Dzięki bogactwu naturalnych składników aktywnych oraz specjalnie opracowanej recepturze doskonale myje i pielęgnuje skórę, nie powodując jej wysuszenia. Naturalne drobinki peelingujące zanurzone w aksamitnym żelu i uzupełnione naturalną zieloną glinką delikatnie złuszczają naskórek, przyspieszając jego odnowę, a duża dawka minerałów zawarta w siarczkowej wodzie mineralnej przyspiesza regenerację skóry i sprawia, że odzyskuje ona piękny, zdrowy wygląd. Dodatkowo ekstrakt z bluszczu poprawia ukrwienie skóry oraz usuwa zbędne produkty przemiany materii, skutecznie ujędrniając skórę i zwalczając nawet uporczywy cellulit i nadmiar tkanki tłuszczowej.

Jakby go nie było to bym nie płakała ale jak jest to będę testować -  ślicznie pachnie.

ETRE BELLE MASKARA

Mascara wydobywa piękne, długie, gęste i podkręcone rzęsy, nadając im niesamowitą objętość. Zakrzywiona szczoteczka Maxi-curl zapewnia fascynujące podkręcenie, pogrubienie oraz wydłużenie rzęs. Kilka warstw pozwala uzyskać efekt porównywalny do przedłużenia rzęs. Kwas hialuronowy przywraca wilgoć, pozostawiając rzęsy miękkie i elastyczne. Kombinacja wosków naturalnych i syntetycznych, umożliwia natychmiastowe pokrycie każdej rzęsy, a pigmenty głębokiej czerni nadają głębokie spojrzenie.

Mam dużo tuszy do rzęs ale tego jeszcze nie miałam ;)

Podsumowując pudełko uważam za udane i nawet mi się podoba.

A teraz czas na pudełko poprzednie i moją opinie na ich temat.



Na hasło LAPERLE20  - OTRZYMACIE 20% ZNIŻKI NA PUDEŁKO WRZEŚNIOWE !!!


SHINYBOX SIERPIEŃ 



Przyznam się że gdy otworzyłam tego boxa pomyślałam : no..no...no... 



Najlepszy kosmetyk w pudełku, masełko z THE BODY SHOP zapach ma fenomenalny, ślicznie wygląda i dodatkowo mocno nawilża skórę. Więcej masełek w boxach !!!


Kredka z GLAZEL niby do brwi ale ja stosuję do malowania oka albo do smokey eyes jako baze na powiekę znam kredki bardziej miękkie ale kredka jest trwała i faktycznie dobrej jakości. 


Mgiełka z YASUMI nawet nie wiedziałam że coś takiego w tej firmie istnieje, fajnie chłodzi i przynosi ulgę noga, niby taki bajer ale mi się podoba.


Kolejny hit tego pudełka, krem który znam i wiem że jest rewelacyjny. Bardzo mocno nawilża i napina skórę. Dodaje blasku i skóra wygląda na wypoczętą. Firma BANDI  ma bardzo dobre kosmetyki i z czystym sumieniem mogę polecić ten krem.


Krem z firmy DERMIKA  Calligraphy koncentrat piękna z zawartością komórek macierzystych kwiatu motylego. Też znam ten produkt, działa na zasadzie przeciwzmarszczkowej, ma przyjemny zapach i dobrą konsystencję idealny pod krem. 

Pudełko a raczej jego zawartość mi się podobała także 2:0 dla ShinyBox. 


Pozdrawiam,

Magdalena 



20 września 2014

Maski TOŁPA - wprowadzenie

Cześć,

To że kosmetyki Tołpa przypadły mi do gustu nie jest już tajemnicą. Seria Amarantus botanic spodobała mi się na samym początku, krem do rąk Czarna Róża pachnie tak wspaniale że nie mogę się oprzeć więc przyszedł też czas na maski. (To nie jest recenzja sponsorowana). 

To co za chwilę zobaczycie może Was trochę przerazić, i spytacie się po co Wam tyle masek ale uwierzcie że ja uwielbiam maseczki na twarz i co najmniej dwa razy w tygodniu lądują na mojej twarzy.  Także którą maskę wybieracie ?



Firma Tołpa ma w swojej ofercie bogatą gamę masek, posiada ich dużo a oto one :

seria Dermo Face :
- provivio 35+
-stimular 40+
- relift 45+
- modelar 50+
- hydrativ
- rosacal
- lipidro
- sebio
- strefa T

seria Dermo Body
- cellulite 

seria Planet of Nature  ( tej maski nie posiadam ) 
- przeciwzmarszczkowa 45+ 

seria Botanic :
- amarantus
- czarna róża

seria Dermo men expert
- s.o.s głęboko oczyszczająca 

Maski kosztują około 8 złotych za sztukę ale czasami są na promocji za 3,99 i wtedy możecie zaszaleć z zakupem. Pojemność to 2 x 6 ml.



 Maski sprawdzałam na sobie, mamie i narzeczonym i tylko zdradzę że efekty były różne.



Jeśli bym miała ogólnie opisać maski z Tołpy to bym napisała że są to produkty o dobrym składzie, ładnym opakowaniu i wyglądzie, bardzo dobrze przemyślane. Formuły mają dość gęste kremowe i treściwe. Adziałanie na prawdę jest widoczne. Przy niektórych maskach widać efekt od razu np. w serii na naczynka maska łagodzi i usuwa rumień.

Szata graficzna jest prosta ale i estetyczna chyba najlepiej przemyślana wśród polskich producentów.


Przy maskach z serii wiekowej możecie spodziewać się lekkiego mrowienia ale to tylko informacja dla Was że maska działa. A np. maska 30+ ma drobinki rozświetlające bardzo delikatne i malutkie. 

Wszystkie maski sa hypoalergiczne, przeznaczone dla skór wrażliwych. Mnie nie uczuliły. 


Z serii Botanic najbardziej lubię maskę amarantus  jeśli chodzi o maski pięknie pachnie i jej składniki botaniczne bardzo dobrze działają na skórę.

Znajdziecie w niej takie substancję jak :

torf tołpa, wyciąg z ziaren amarantusa, ekstrakt z szałwii muszkatołowej, masło kokum, masło shea


Seria Hydrativ idealnie nawilża i ma właściwości chłodzące, lipidro świetnie się sprawdzi u osób ze skórą przesuszoną i szorstką. Rosalac moja ulubiona idealna dla naczynek a serie sebio i strefa t idealne dla cer tłustych i mieszanych ( Uwaga : dość mocne maseczki ).



I na koniec bonus dla mężczyzn i dla ciała oprócz peelingu w sklepach znajdziemy też maskę.

Prawdopodobnie każdą z masek dokładnie opiszę jedną po drugiej bo serio zasługują na to.

Macie ? Znacie ? Lubicie ? 



Którą maskę chcecie jako pierwszą ?

Pozdrawiam,

Magdalena





9 września 2014

Shinybox Sinusoida

Witajcie kochani, niestety post z opóźnieniem ale wreszcie mam internet stały i mogę pisać.
P.S Nigdy więcej przeprowadzek  - przynajmniej w tym roku. Heh...

Wracając do tematu to edycja summerstory by Shinybox to propozycja sierpniowa w której mogliśmy znaleźć kilka kosmetyków, szczerze mówiąc mało kto był zachwycony.

Pierwszy kosmetyk to  ampułka pielegnacyjna Yasumi opcja z witaminą C musi poczekać jeszcze z 2 tygodnie i będę  walczyć z przebarwienia  aczkolwiek 3ml produktu nie starcza na opinie i recenzje to za mało.


Kredka Etre belle sprawdza się dobrze mimo odcieniu różu z połyskiem stanowi dobra bazę i ładnie podkreśla kolory cieni na powiekach jest dość trwała i ładnie się rozkłada na powiece. Z tego kosmetyku jestem zadowolona.


Lakier Glazel to kiepski pomysł z racji koloru i jakości opakowania nie przypadł mi do gustu i poleci pewnie dalej. 


Chłodzacy żel z Bingospa nie przydał się ponieważ nie miałam przesuszonej skóry przez opalanie. Ale zapach mentolu jest strasznie mocny moze sprawdzi sie jako żel chłodzacy do stóp.


Jako piąty kosmetyk otrzymałam pomadkę ochronna z spf 14 do ust. Kosmetyk kiepskiej jakości nie ma porównania składowo do pomadki z Green land także minus.


Pudełko slabe i szalu nie ma za, to kolejna wersja jest już o wiele lepsza. Zobaczcie same :


BANDI
 Krem intensywnie nawilżający - 30ml
48zł/50ml

DERMIKA
Serum - koncentrat piękna - 5ml
70zł/30ml

YASUMI
Emerald Cooling Mist Odswieżająca mgiełka do stóp - 50ml
39zł/200ml

GLAZEL
Konturówka do brwi - produkt pełnowymiarowy
30zł/szt.

THE BODY SHOP
Masło do ciała Wild Argan Oil - 50ml
17zł/50ml


Czyli nadal sinusoida jeśli chodzi o zawartość pudełek, raz kompletna klapa a raz całkiem nieźle.

Pozdrawiam,
Magda 



LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...