20 września 2014

Maski TOŁPA - wprowadzenie

Cześć,

To że kosmetyki Tołpa przypadły mi do gustu nie jest już tajemnicą. Seria Amarantus botanic spodobała mi się na samym początku, krem do rąk Czarna Róża pachnie tak wspaniale że nie mogę się oprzeć więc przyszedł też czas na maski. (To nie jest recenzja sponsorowana). 

To co za chwilę zobaczycie może Was trochę przerazić, i spytacie się po co Wam tyle masek ale uwierzcie że ja uwielbiam maseczki na twarz i co najmniej dwa razy w tygodniu lądują na mojej twarzy.  Także którą maskę wybieracie ?



Firma Tołpa ma w swojej ofercie bogatą gamę masek, posiada ich dużo a oto one :

seria Dermo Face :
- provivio 35+
-stimular 40+
- relift 45+
- modelar 50+
- hydrativ
- rosacal
- lipidro
- sebio
- strefa T

seria Dermo Body
- cellulite 

seria Planet of Nature  ( tej maski nie posiadam ) 
- przeciwzmarszczkowa 45+ 

seria Botanic :
- amarantus
- czarna róża

seria Dermo men expert
- s.o.s głęboko oczyszczająca 

Maski kosztują około 8 złotych za sztukę ale czasami są na promocji za 3,99 i wtedy możecie zaszaleć z zakupem. Pojemność to 2 x 6 ml.



 Maski sprawdzałam na sobie, mamie i narzeczonym i tylko zdradzę że efekty były różne.



Jeśli bym miała ogólnie opisać maski z Tołpy to bym napisała że są to produkty o dobrym składzie, ładnym opakowaniu i wyglądzie, bardzo dobrze przemyślane. Formuły mają dość gęste kremowe i treściwe. Adziałanie na prawdę jest widoczne. Przy niektórych maskach widać efekt od razu np. w serii na naczynka maska łagodzi i usuwa rumień.

Szata graficzna jest prosta ale i estetyczna chyba najlepiej przemyślana wśród polskich producentów.


Przy maskach z serii wiekowej możecie spodziewać się lekkiego mrowienia ale to tylko informacja dla Was że maska działa. A np. maska 30+ ma drobinki rozświetlające bardzo delikatne i malutkie. 

Wszystkie maski sa hypoalergiczne, przeznaczone dla skór wrażliwych. Mnie nie uczuliły. 


Z serii Botanic najbardziej lubię maskę amarantus  jeśli chodzi o maski pięknie pachnie i jej składniki botaniczne bardzo dobrze działają na skórę.

Znajdziecie w niej takie substancję jak :

torf tołpa, wyciąg z ziaren amarantusa, ekstrakt z szałwii muszkatołowej, masło kokum, masło shea


Seria Hydrativ idealnie nawilża i ma właściwości chłodzące, lipidro świetnie się sprawdzi u osób ze skórą przesuszoną i szorstką. Rosalac moja ulubiona idealna dla naczynek a serie sebio i strefa t idealne dla cer tłustych i mieszanych ( Uwaga : dość mocne maseczki ).



I na koniec bonus dla mężczyzn i dla ciała oprócz peelingu w sklepach znajdziemy też maskę.

Prawdopodobnie każdą z masek dokładnie opiszę jedną po drugiej bo serio zasługują na to.

Macie ? Znacie ? Lubicie ? 



Którą maskę chcecie jako pierwszą ?

Pozdrawiam,

Magdalena





8 komentarzy:

  1. ja jestem ciekawa serii Botanica

    OdpowiedzUsuń
  2. mialam jedynie amarantus jestem ciekawa innych:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam kilka maseczek z Tołpy i efekty dawał bardzo różne, z jednych byłam zadowolona, z innych wręcz przeciwnie i jak najszybciej zmyłam z twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz, u każdego coś innego się sprawdza, masz jakąś ulubioną ?

      Usuń
  4. Ja lubię wszystkie nawilżające, najbardziej z amarantusem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Amarantusem kremy są też warte uwagi ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...