9 września 2014

Shinybox Sinusoida

Witajcie kochani, niestety post z opóźnieniem ale wreszcie mam internet stały i mogę pisać.
P.S Nigdy więcej przeprowadzek  - przynajmniej w tym roku. Heh...

Wracając do tematu to edycja summerstory by Shinybox to propozycja sierpniowa w której mogliśmy znaleźć kilka kosmetyków, szczerze mówiąc mało kto był zachwycony.

Pierwszy kosmetyk to  ampułka pielegnacyjna Yasumi opcja z witaminą C musi poczekać jeszcze z 2 tygodnie i będę  walczyć z przebarwienia  aczkolwiek 3ml produktu nie starcza na opinie i recenzje to za mało.


Kredka Etre belle sprawdza się dobrze mimo odcieniu różu z połyskiem stanowi dobra bazę i ładnie podkreśla kolory cieni na powiekach jest dość trwała i ładnie się rozkłada na powiece. Z tego kosmetyku jestem zadowolona.


Lakier Glazel to kiepski pomysł z racji koloru i jakości opakowania nie przypadł mi do gustu i poleci pewnie dalej. 


Chłodzacy żel z Bingospa nie przydał się ponieważ nie miałam przesuszonej skóry przez opalanie. Ale zapach mentolu jest strasznie mocny moze sprawdzi sie jako żel chłodzacy do stóp.


Jako piąty kosmetyk otrzymałam pomadkę ochronna z spf 14 do ust. Kosmetyk kiepskiej jakości nie ma porównania składowo do pomadki z Green land także minus.


Pudełko slabe i szalu nie ma za, to kolejna wersja jest już o wiele lepsza. Zobaczcie same :


BANDI
 Krem intensywnie nawilżający - 30ml
48zł/50ml

DERMIKA
Serum - koncentrat piękna - 5ml
70zł/30ml

YASUMI
Emerald Cooling Mist Odswieżająca mgiełka do stóp - 50ml
39zł/200ml

GLAZEL
Konturówka do brwi - produkt pełnowymiarowy
30zł/szt.

THE BODY SHOP
Masło do ciała Wild Argan Oil - 50ml
17zł/50ml


Czyli nadal sinusoida jeśli chodzi o zawartość pudełek, raz kompletna klapa a raz całkiem nieźle.

Pozdrawiam,
Magda 



3 komentarze:

  1. wlasnie uzywam bandi ale innego do twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. napisz mi gdzie kupilas ta miseczke zieloną do alg konkretnie chodzi mi o ten kolor ::)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupiłam w hurtowni kosmetycznej ale na allegro też znajdziesz ;)

      Usuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...