11 listopada 2014

LIRENE MULTIFUNKCYJNY BB KREM DLA KAŻDEGO TYPU CERY


Multifunkcyjny krem BB od Lirene to kolejna propozycja, którą testowałam i jak zaczęłam czytać co on potrafi i jakiego efektu nie robi byłam zachwycona. Natomiast przy pierwszym użyciu bardzo się zdziwiłam.


Kosmetyk ma 40 ml i kosztuje około 19 złotych, możemy go zdobyć praktycznie w każdej drogerii.
Producent obiecuje że kosmetyk nada się do każdego typu cery. Uważam że jest pod tym względem uniwersalny ponieważ ma właściwości nawilżające a tego potrzebuje każda cera.


Krem jest rzadki, ale zapach ma przyjemny, dobrze się rozprowadza i wygładza skórę, myślę że sylikon odgrywa w tym przypadku dużą rolę. I to chyba tyle jeśli chodzi o plusy tego kosmetyku, może będę brutalna ale jest to jeden z gorszych kremów BB, nie jest  tak zły jak ten z Eveline o którym pisałam ale tak czy siak dobry nie jest.


Krem jak dla mnie nie kryje wcale, nie wyrównuje przez to kolorytu, gdyby nie za ciemny odcień o którym za chwilę to bym powiedziała, że nie mam praktycznie nic na twarzy. Kolor niestety nie do końca dobry odrobinę za ciemny, ale gdy go rozetrzemy "prawie" wtapia się w skórę. Odcień wchodzący w tonację żółtą ( co mi się osobiście podoba). Rozjaśnienia ze strony witaminy C oczywiście nie widziałam i nie zobaczę ponieważ to za małe stężenie i prawdo podobnie w tym opakowaniu witamina C za długo nie była.


Krem matuje? Owszem wykończenie jest lekko satynowe i utrzymuje się dość krótko, około 3-5 godzin w zależności od dnia. Nie podrażnia, i nie uczula. Dodatkowo nie zatyka porów.

Mimo wszystko nie należy do kosmetyków, które lubię, oddałam mamie może ona się z nim dogada. Ja osobiście, nie polecam i nie nakłaniam do zakupu.



Skład: Aqua, Dimethicone, Isododecane, Cyclohexasiloxane, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1, Dimethicone, Dimethicone Crosspolymer, Caprilic/Capric Trigliceride, Nylon 12, Sodium Chloride, Polyglyceryl-4 Isostearate, Silica Dimethyl Silylate, Ethylhexylglicerin, Ethylene/Methacrylate Crosspolymer, Cyclopentasiloxane, Triethoxycaprylylsilane, Sodium Hyaluronate, Isopropyl Titanium Triisostearate, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Lecithin, Alcohol Denat., Xanthan Gum, Phenoxyethanol, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Polyaminopropyl Biguanide, Parfum, CI 77891, CI 77492, Mica, CI 77491, CI 77499.

Pozdrawiam,

Magdalena 


5 komentarzy:

  1. Sama bylam zadowolona z tego jak "krył" i wygladal na twarzy, ale nie lubie go, bo bardzo szybko znika z cery :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremy BB do mnie jakoś nie przemawiają, do tej pory każdy, który miałam mnie zawodził i efekt był odwrotny do zamierzonego. Teraz wolę kremy CC.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię kremów ani bb ani cc, ani tym podobnych.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt, może się skuszę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Eech, tak to już jest z tymi naszymi polskimi BB, daleko im do ideału i widzę, że ten nie odbiega od większości ;)) Dobrze, że chociaż nie zapycha ...
    Choć przyznam, że znalazłam polskiego drogeryjnego BB, którego chętnie używam- Soraya So Pretty :) Warto na niego zwrócić uwagę, bo z tego co wyczytałam w Internetach, to zadowolił nie tylko mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...