15 listopada 2014

LIRENE YOUNG 20+ INDYJSKA HARMONIA


Jak zobaczyłam ten krem, to pomyślałam że albo będzie super albo totalny nie wypał tak jak jego braciszek płyn micelarny. Mimo że mam więcej lat niż 20 i bliżej mi niestety do 30 niż 20  zaczełam  powyższy krem stosować.


Krem kosztuje około 20 złotych za 50 ml, plus za dostępność.
Krem ma bardzo lekką konsystencję, jest to połączenie kremu z żelem. Dodatkowo ma malutkie kapsułki witaminy E, które pod wpływem dotyku rozpuszczają się. Witamina E jest na samym końcu w składzie ale jest ;)


Zapach kremu, jest bardzo świeży i przyjemny choć krem nie należy do hipoalergicznych kosmetyków. Kolor  kremu lekko żółty. Krem bardzo dobrze się rozprowadza i dość dobrze wchłania.


Krem nie zapycha, więc sprawdzi się do każdego rodzaju cery, bardzo fajnie nawilża. Choć dla osób z mega suchą skórą może być za słaby. Nie zostawia tłustego filtru, jest to idealny krem pod makijaż, nie roluje się ani nie waży. 



Kolejny plus to fakt, że krem możemy stosować też pod oczy i nie podrażnia a nawilża. Taki produkt 2w1. Posiada w składzie filtr UV a do tego wszystkiego jest wydajny. Nie ma się do czego doczepić.

Podsumowując - dobry kosmetyk dla wszystkich dziewczyn i chłopaków w wieku 18 - 24 lat.


Pozdrawiam,

Magdalena 


6 komentarzy:

  1. składowo obecnie szukam czegos innego ale fajnie ze ma UV :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szukam czegoś podobnego na dzień, jednak z wyższym filtrem ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię kremy pharmaceris, z serii lirene nie miałam nic do pielęgnacji twarzy jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...