19 listopada 2014

MAYBELLINE - AFFINITONE PODKŁAD IDEALNY ?


Szukając podkładu idealnego, skusiłam się na podkład z firmy Maybelline, ponieważ jakiś czas temu miałam już ten podkład i pamiętałam że był całkiem fajny kupiłam go ponownie. 
Za standardowe 30 ml płacimy około 25 zł. Nie jest to dużo,  ceną jest tutaj dużym atutem.


Podkład o ultralekkiej, płynnej konsystencji zapewniającej równomierne pokrycie skóry. Pozwala jej oddychać nie zatykając porów. Dzięki zawartości witaminy E gwarantuje 8-godzinne nawilżenie.
Affinitone, w którym zastosowano technologię Shade True, zawiera delikatne mikro-sfery i perełki, które zapewniają idealne wykończenie makijażu i świeży wygląd. 
Jest to pierwszy podkład z naturalnymi pigmentami koloru, które pokrywają niewielkie przebarwienia skóry i perfekcyjnie dopasowują się do jej odcienia oraz struktury.



Podkład zamknięty jest w plastikową tubkę, z której bez problemu wydobywa się podkład ponieważ kosmetyk jest bardzo leisty, tutaj kosmetyk z pompką by się przydał.Kolor nr 14 CREAMY BEIGE, który obecnie posiadam, to ciepły beż. Ładnie wygląda na lekko opalonej skórze. Niweluje zaczerwienienia- po prostu je zakrywa i neutralizuje poprzez swój kolor.


Podkład nie przesusza i nie zatyka porów, nadaje się według mnie dla cer suchych, normalnych i mieszanych. Kosmetyk mimo tego że ma lekką formułę, dobrze kryje. Krycie można budować, wystarczy wklepać dodatkową warstwę. Nie tworzy efektu maski.

Skład: aqua, isododecane, cyclopentasiloxane, glycerin, cyclohexasiloxane, peg-10 dimethicone, methyl methacrylate, crosspolume, butylene glycol, dimethicone isoeicosane, disterdimonium hectorite, cetyl peg/ppg-10/1dimethicone, sodium chloride, phenoxyethanol, c9-15 fluoroalkohol phosphate, polyglyceryl -4 isostearate, hexyl laurate, butylparaben, tocopherol, panthenol, propylene glycol, royal jelly, chamomilla recutita/matricaria flower extract [+/- may contain ci 77891/titanium dioxide, ci 77499, ci 77491, ci 77492, iron oxides, mica] (28.04.2008) 



Jeśli chodzi o kwestię utrzymywania się, to muszę powiedzieć że u mnie utrzymuje się dobrze, nie jest to podkład o przedłużonej trwałości ale około 8 h raczej wytrzymuje. Ma też właściwości lekko nawilżające przez co nie czuję go na skórze. Warto go przypudrować aby nie świecił się w ciągu dnia, ponieważ wykończenie daje raczej wyświecone.

Ja z tym podkładem się lubię i śmiało mogę go polecić a co Wy o nim myślicie?

Pozdrawiam,

Magdalena




9 komentarzy:

  1. Miałam i niestety nie byłam zadowolona... Lubił się warzyć. Twarz po dwóch godzinach świeciła się jak psu (wiadomoco co). :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Również go miałam ale nie sprawdził się u mnie. Za to jego brat Affinimatt jest w porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam 09, ale odcień mi nie podpasował i własnie myślałam nad 14. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie w ogóle się nie sprawdził:( Oddałam mamie do przetestowania i ostatecznie wylądował w koszu...Ale wiadomo- ile rodzajów cer, tyle opinii:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie się nie sprawdził. Raz, że jakoś tak nierówno się kładł i ścierał, a dwa to dawał takie ciasteczkowe wykończenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go ale uzywam teraz revlon:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam go, ale jakoś nie mogę sobie wyrobić zdania o nim... Niby ok, ale na zdjęciach moja twarz wygląda jak ściana. Sama nie wiem...

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie niestety się nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...