7 listopada 2014

MULTIFUNKCYJNY I ANTYBAKTERYJNY UNDER 20 - MATOWO I ŁADNIE ?


Jak wiecie albo nie wiecie nie mam przekonania do Polskich i drogeryjnych kosmetyków typu BB, ponieważ uważam że jest to trochę nabijanie klienta w butelkę. Dodatkowo każdy kosmetyk tego typu u mnie się nie sprawdził i albo mnie pozapychał albo zniknął w mega szybkim tempie. Ale już jakiś czas temu na rynku pojawił się kosmetyk z Under Twenty ( tak wiem że to seria dla nastolatek - i co z tego ? ). Po zastosowaniu tego kosmetyku zmieniłam zdanie i lubię krem BB z Under Twenty.



Producent obiecuję że krem nawilży, matowi, wygładzi i zamaskuje niedoskonałości a przy tym nie będzie widoczny na skórze. Jak było na prawdę ? Zapraszam do lektury.


Powiedzmy sobie że nie jest to typowy krem BB (azjatycki, niemiecki). Jest to połączenie podkładu z kremem. Pierwszy plus jest taki że numer 01 okazał się być pięknym beżem o czystej barwie bez efektu pomarańczy. Dla osób o jasnej karnacji będzie dobry. A drugi plus jest taki że kosmetyk ma aż 75 ml pojemności i jest przy tym wydajny. Co za tym idzie, starczy na bardzo długo.


Skład kosmetyku jest długi i nie idealny, dodatkowo nie utrzyma się na twarzy długo, ma niestety tendencję do ścierania i znikania z twarzy ale kilka godzin się utrzyma. Na co dzień lub gdy wychodzimy tylko po "bułki" sprawdzi się bez dwóch zdań.


Kosmetyk z racji swojego składu faktycznie , nawilża skórę i nie jest to ściema tak po prostu jest. 
Zmatuje skórę, ponieważ wykończenie po pudrze jest satynowe, ja i tak go utrwalam produktem sypkim. Jest to najlepszy krem BB na rynku polskim jeśli chodzi o krycie. Tutaj jest ono na prawdę bardzo dobre. Nie jest to "pełne krycie" ale powiedziałabym że jak na krem tonujący bardzo dobre.


Formuła kosmetyku jest przyjemna i łatwo się go rozprowadza można to robić pędzlem ale ja preferuje do tego typu kosmetyków palce - sprawdzą się najlepiej.


Podsumowując jestem w szoku, że kosmetyk za kilkanaście złotych daje tak dobry efekt.
Wykończenie na twarzy daje ładne, nie widać go, dobrze stapia się ze skórą. Jeśli jeszcze się zastanawiacie jaki krem BB kupić to ja polecam właśnie ten. 

Pozdrawiam,

Magdalena

3 komentarze:

  1. raczej nie przepadam za bb. jak już o wole użyć niewielką ilość podkładu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też jestem z niego bardzo zadowolona, to chyba mój ulubiony krem BB :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...