1 listopada 2014

NOWY SHINYBOX + RECENZJA POPRZEDNIEGO PUDEŁKA

Dopadło i mnie jestem mocno przeziębiona ale plus tego taki że mogę wreszcie napisać post na blogu. Mimo gorączki nadal mam chęć, przedstawienia Wam pudełka THINK PINK który nawiązuje i przypomina Nam o tym byśmy się badały ale też jeden kosmetyk jest do biustu czyli w 100% komponuje się i pasuje w tym pudełku. 

Żeby nie zanudzać już pokazuje co znalazło się w pudełku :


Idea Think Pink także pudełko różowe bardzo dziewczęce/kobiece.


Oraz zawartość, według mnie nie przebiła ostatnich dwóch pudełek, natomiast nie ma totalnej klapy.




NOREL Żel ujędrniający biust - kosmetyk, który najbardziej mi się spodobał i od razu zaciekawił. 

ISADORA Pomadka Perfect Moisture Lipstick - tutaj pomyłka kolorystyczna, ponieważ w takich jasnych brązach wyglądam fatalnie, szminkę komuś oddam w prezencie.

YASUMI Clean & Fresh Silky Powder - kolejny produkt, którego jestem ciekawa, przede wszystkim ciekawa formuła proszku.

PAESE Odżywka do paznokci - już jest w użyciu, chętnie będę korzystać jako bazę pod kolorowy lakier do paznokci.

BIAŁY JELEŃ Hipoalergiczny płyn micelarny - czaiłam się na niego i czaiłam aż w końcu przyszedł sam do mnie ;)

ELID Chusteczki zmywające lakier z paznokci - dodatek bardzo skromny, ale spróbować można.




A poprzednie pudełko wyglądało tak:


A sprawdziło się tak :


GRASHKA Korektor cieni pod oczami - korektor ma dobre krycie, nie jest "full" ale zakrywa w 90% a to według mnie bardzo dużo. Konsystencja kremowa ale dość ciężka w rozprowadzeniu. Kolor jasny, na zdjęciu tego absolutnie nie widać ale korektor jest na serio bardzo jasny, nawet dla mnie był odrobinę za jasny na początku ale z czasem lekko oksyduje i kolor jest w miarę dobry. Trzeba uważać z ilością ponieważ lubi się zbierać w załamaniach. Nie jest też wybitnie trwały.


ETRE BELLE Mascara Lash X-Press & Hyaluronic - maskara sprawdza się dobrze, ładnie rozdziela, tuszuje każdą rzęsę z osobna. Nie tworzy grudek, ale dla mnie jest to produkt typowo wydłużający bez efektu choć minimalnego pogrubienia.


BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ Szampon przeciwłojotokowy i przeciwłupieżowy do włosów tłustych - szampon miałam na kilku wyjazdach, sprawdził się dobrze miał ładny cytrusowy zapach, dobrze się pienił i miał przyjemny skład. Usuwał efekt tłustych włosów na dobre 2 dni.


BALNEOKOSMETYKI MALINOWY ZDRÓJ Biosiarczkowy Żel peelingujący do mycia ciała  - lekki peelingujący żel pod prysznic, o świeżym zapachu. Dobrze oczyścił ciała ale nie sprawił żadnego efektu "wow".


BIOLIQ Kompleksowa pielęgnacja skóry całego ciała - krem do rąk w którym pokładałam spore nadzieję. Trochę się zawiodłam ponieważ nawilżenie jest zdecydowanie za słabe, mizerne w stosunku do produktów, które używałam zanim zaczęłam stosować ten. Zapach świeży i wydajność dobra.


Pozdrawiam,


11 komentarzy:

  1. Chyba najbardziej podoba mi się płyn micelarny i serum do biustu, reszta taka sobie. Za to blog bardzo fajny :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają, pierwsze 2 kosmetyki o których napisałaś ;)

      Usuń
  2. Kocham produkty Paese mam ich bardzo duzo:-)
    Zapraszam do mnie
    juliasplacesfashions.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam ale odżywka daje rade jako baza pod lakier ;)

      Usuń
  3. W sumie z kilku produktów w boxie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, ze z obu pudelek bylabym srednio zadowolona :P Jakos nie do konca te produkty trafiaja w moj gust :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oba te boxy szału nie robią, szkoda, że w Twoim nie znalazł się krem do twarzy, był chyba największą zaletą.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z poprzedniego pudełka najbardziej przypadł mi do gustu korektor pod oczy z grashki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi podoba się zawartość pudełka Think Pink :) Może tylko ten krem do biustu zamieniłabym na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to serum do biustu bardzoo polubilam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...