25 listopada 2014

Poprzedni ShinyBox + TOWAR PIERWSZA KLASA LISTOPAD 2014

Już pewnie wszyscy widzieli nowego Shinyboxa, ale za to nie wszyscy pisali jak sprawdziły im się kosmetyki z poprzedniego pudełka. A ja chciałam Wam o tym napisać także zapraszam do lektury.


Poprzednia zawartość pudełka na początku sprawiała wrażenie przeciętnego boxa, dlatego też nie była entuzjastycznie nastawiona. Ale zobaczmy jak się sprawdziły:


Pierwszy kosmetyk z którego jestem zadowolona to krem - żel do biustu z firmy NOREL. Preparat ładnie napina i uelastycznia skórę, ma dodatkowo ładny zapach i dość dobrze nawilża. Z miłą chęcią do niego powrócę.


Płyn micelarny z BIAŁEGO JELENIA to kosmetyk, który tak czy siak bym zakupiła, sprawdza się znakomicie, dobrze zmywa makijaż. Nie ma zapachu ale co najważniejsze nie podrażnia i nie szczypie w oczy. Myślę że jest to dobra propozycja na rynku Polskim za przystępną cenę.



Jeśli chodzi o kosmetyk z YASUMI, nie mam do końca wyrobionego zdania, tzn. myję tym proszkiem twarz na chwilę obecną i chyba się sprawdza ale myślę że muszę jeszcze trochę go testować. Ciekawa forma proszkowo ale sama nie wiem czy mi odpowiada chyba bardziej wolę wersję w formie żelu lub emulsji. Natomiast cieszę się że mogę coś takiego przetestować.


W pudełku znalazły się też próbki olejku do kąpieli z firmy BARWA, oraz zmywacz w formie chusteczek, który spisał się świetnie, mało tego jest to bardzo wygodne na wyjazdy.


Osobiście wychodzę z założenia że lepiej aplikować oliwkę na paznokcie niż stosować lakiery/odżywki bezbarwne ale jako lakier podkładowy sprawdza się dobrze i chętnie stosuję pod każdy lakier kolorowy.


Ostatni kosmetyk to pomadka z ISADORA, niestety ale kolor zupełnie nie w moim stylu, także oddałam mamie do przetestowania i z tego co wiem sprawdza się całkiem nieźle.


A teraz czas na perełkę a mianowicie TOWAR PIERWSZA KLASA Z SHINYBOX oprócz pudełka z kosmetykami otrzymałam bluzkę z krótkim rękawem z PEWEX.PL oraz torbę. Za jakiś czas na pewno będzie więcej zdjęć.




Podoba mi się koszulka, szkoda tylko że moje "boobs" mają trochę ciasno, muszę ją zmodyfikować i będę nosić. A torba przyda się na zakupy :)



Co do kosmetyków, to z jednej strony uważam że same w sobie są na prawdę w porządku, ale z drugiej strony shiny trąbiło o 10 pełnowymiarowych kosmetykach i dało 5 cieni w kulkach z APC które są bardzo do siebie podobne. Miałam nadzieję że będzie to 10 różnych kosmetyków.

W każdym razie zobaczymy jak się spiszą i oczywiście o tym napiszę na moim blogu.

Jakie są wasze wrażenia odnoście LISTOPADOWEGO SHINYBOX ?

Pozdrawiam,

Magdalena

4 komentarze:

  1. Twoja koleklcja robi mega wrażenie. Choć muszę przyznać, że nie znam tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa jak się sprawdzą te cienie w kulkach
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...