21 listopada 2014

Rimmel, Match Perfection Foundation


 Kolejny na tapetę idzie podkład z firmy Rimmel a dokładnie Match Perfection Foundation. Kosztuje nie całe 40 zł za 30 ml. Oczywiście jest ogólniedostępny. Od razu piszę iż testowałam go w domu, a potem mieszałam z innym podkładem ponieważ kolor mam niedopasowany.


Kilka słów od producenta: Kryjący, niepozostawiający śladów podkład z zaawansowaną technologią Smar t- Tone dla efektu nieskazitelnej, perfekcyjnej cery w każdym świetle. Wzbogacony drobinkami szafiru dla efektu świetlistej i promiennej cery. Trwałość makijażu przez cały dzień.
Match Perfection zostaje na skórze przez cały dzień i nie wymaga żadnych dodatkowych poprawek. Jest lekki i beztłuszczowy, dobrze się rozprowadza, posiada ochronny filtr SPF18, dzięki któremu cera jest cały czas pod ochroną. Match Perfection jest idealnym podkładem dla zabieganych współczesnych dziewczyn, ponieważ jego długotrwała formuła utrzymuje się na skórze do 16 godzin. Kolor nie blaknie, dzięki czemu można nosić go od rana do nocy, bez nanoszenia poprawek.


Zacznę od koloru, posiadam najjaśniejszy numer 01 porcelanowy i sama nazwa wskazuje że odcień będzie wpadał w różowe tony, aczkolwiek w sklepie nie było tego widać. Podkład dość mocno różowy ale bardzo bardzo jasny. Sprawdzi się u osób z chłodną i jasną karnacją.


Podkład ma fajne szklane opakowanie z pompką, jest dość leisty więc wydobywa się bez problemu.
Podkład jest wygładzający, ma dużo sylikonu chyba ponieważ ślizga się po twarzy. Bardzo szybko się ściera i nie wygląda dobrze. Dodatkowo podkreśla suche skórki. Wykończenie ma satynowe. 
Przy dłuższym stosowaniu ma właściwości wysuszające.


Krycie według mnie jest kiepskie, i do tego ma dziwny zapach. Jest wydajny i nie oksyduje na twarzy ale to za mało abyśmy się polubili. Ogólnie jestem rozczarowana może u osób z tłustą skórą dobrze się sprawdzi.  Ma dość wysoką notę na wizaz.pl więc można spróbować. Post ten jest dowodem na to iż każda skóra jest inna i inaczej reaguje.

Pozdrawiam,

Magdalena 








6 komentarzy:

  1. Mnie do gustu przypadł lasting finish, aż sama sobie się dziwię bo nie lubię kryjących podkładów a ten krycie ma całkiem spore.

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam i tragedii nie było, ale więcej zdecydowanie nie kupie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, z opisu wynika, że zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że to raczej nie dla mnie. Nie ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  5. Posiadam ten podkład w kolorze nr. 101 CLASSIC IVORY, szczerze mówiąc myślałam że będzie za ciemny, ale na szczęście okazał się idealny :)


    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie: http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za komentarze.Opinie które od Was otrzymuje są dla mnie ważne. Potrafię też przyjąć konstruktywną krytykę. Natomiast obraźliwe komentarze i zbędne reklamy będą usuwane. Na zadane pytania postaram się odpowiedzieć pod postem, którego one dotyczą.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...